اجتماعی استان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه

اهدای ۱۸ دستگاه دوچرخه به فرزندان یتیم اصفهانی

اهدای ۱۸ دستگاه دوچرخه به فرزندان یتیم اصفهانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

همزمان با آغاز ماه ربیع الاول، یکی از خیران با اهدای ۱۸ دستگاه دوچرخه به فرزندان ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان، شادی را به دل های آنان هدیه کرد. علی اخلاقی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تاکید بر اینکه رسیدگی به ایتام و نیازمندان، مورد توجه همیشگی خیران و نیکوکاران است، اظهار داشت: کمیته امداد با اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین تلاش دارد به عنوان حلقه اتصال خیران و نیازمندان؛ رنج کودکان یتیم و نیازمند را بکاهد و رنگ مهربانی و عشق را نثار خانه‌های آن‌ها کند.
علی اخلاقی با اشاره به اقدام خیرخواهانه یکی از نیکوکاران اصفهانی، ادامه داد: ۱۸ دستگاه دوچرخه به فرزندان یتیم ۱۲ تا ۱۴ ساله تحت حمایت به ارزشی بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان توسط یکی از خیران اهدا شد.
وی، محبت و مورد توجه واقع شدن این فرزندان را در کنار کمک به تامین مایحتاج آنها مهم دانست و افزود: انسان موجودی لطیف و تشنه محبت است، به ویژه در دوران کودکی نیاز به محبت بیشتر دارد حال اگر چنین افرادی مورد توجه قرار گیرند، می توانند با بروز استعدادهای شخصیتی و اجتماعی خود، به بالندگی و موفقیت در آینده دست یابند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه کمک های خیران مستقیم به حساب ایتام و محسنین واریز می شود، گفت: عموم مردم با مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان و یا با ورود و ثبت نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir همچنین ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و نیازمند را برعهده گرفته و ماهیانه کمک های خود را بصورت مستقیم به حساب ایشان واریز کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x