راز قتل دختر بچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد

راز قتل دختر بچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد


پایگاه خبری احوال نیوز، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد.
سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس گفت: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی های تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کارآگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت:
در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواری شدم، و با مراجعه به پلیس، مفقودیش را اعلام کردم.
سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کارآگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.
وی در پایان افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x