اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان خبر داد:صدور حدود ۱۰ هزار بیمه آتش‌سوزی منزل در اصفهان با سامانه «اصپاک»

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان خبر داد:صدور حدود ۱۰ هزار بیمه آتش‌سوزی منزل در اصفهان با سامانه «اصپاک»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان از صدور حدود ۱۰ هزار بیمه آتش‌سوزی منزل در اصفهان از طریق اپلیکیشن «اصپاک» خبر داد و گفت: اپلیکیشن اصپاک روزهای جمعه پوسته میوه‌های تر را از درِ منازل شهروندان جمع‌آوری می‌کند و در ازای آن به آنها امتیاز می دهد.

مهدی بقایی با بیان اینکه سامانه اصپاک با هدف جمع آوری پسماندهای خشک از درِ منازل شهروندان راه اندازی شده است، گفت: در مرحله نخست، با تحویل هر نوبت پسماند خشک، مقدار آن در سیستم اصپاک ثبت می‌شود و زمانی که این عدد به میزان ۲۵ کیلوگرم رسید یا ۵۰ امتیاز در نرم‌افزار ثبت شد، شهروندان می‌توانند از بیمه آتش‌سوزی منازل به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان استفاده کنند.

او افزود: زمان حضور خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک در منازل را خود شهروندان از طریق سامانه اصپاک در نوبت‌های صبح یا بعدازظهر درخواست می‌کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه این سامانه علاوه‌بر بیمه آتش‌سوزی منزل، امتیازات دیگری نیز برای شهروندان دارد، افزود: این سامانه روزهای جمعه پوسته میوه‌های تر را از در منازل شهروندان جمع‌آوری می‌کند.

او خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۱۰ هزار نفر بیمه آتش‌سوزی منزل را به‌واسطه این اپلیکیشن دریافت کرده‌اند و تمامی شهروندان از خدمات‌رسانی این اپلیکیشن رضایت کامل داشته‌اند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x