بهره برداری از مجتمع تفریحی کوه نور و۱۵ پروژه خدماتی ، گردشگری و ورزشی درمجتمع گردشگری صفه

بهره برداری از مجتمع تفریحی کوه نور و۱۵ پروژه خدماتی ، گردشگری و ورزشی درمجتمع گردشگری صفه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ آئین بهره برداری از مجتمع تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی ، گردشگری و ورزشی درمجتمع گردشگری صفه با حضور شهردار اصفهان و مدیران شهری، وبا حضور اصحاب رسانه در مجتمع گردشگری صفه برگزار شد.

سعید ساکت مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، با اعلام اینکه: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود افزود: طرح کوه نور صفه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است. تلاش ما این بود که قدمی در عرصه صنعت نشاط و تفریح در استان برداریم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز ما مرهون همکاری سبزپوشان فرماندهی انتظامی و آتش‌نشانان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، همچنین وجود سرمایه‌گذارانی است که بخشی از سرمایه‌های خود را با وجود خطرپذیری به این بخش اختصاص دادند و شعار «با هم بهتریم» را در این عرصه تجلی دادند و نقطه تعامل ما و این مجموعه سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری و نشاط و تفریح است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان ضمن اشاره به ۸ ۸ ۸ روز از دوران خدمت خود در این مجموعه تاکید کرد: همت همه همکارانم در این مجموعه، ایجاد آرامش بیشتر و تفریح سالم برای مردم است و در این مدت نزدیک به سه میلیون نفر و یک میلیون خودرو به این مجموعه وارد شدند، همچنین ۶۰۰ هزار از تله کابین صفه استفاده کردند.

سعید ساکت با تشکر از مجموعه هیئت مدیره این مجموعه ابراز داشت: هیئت‌مدیره در این عرصه ریسک پذیر با ما همراه شدند و نگاه و ظرفیت و تعامل خود را در اختیار ما قرار دادند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: هدف شهردار تحقق «شهر زندگی» بوده است و باید در این مسیر حرکت می‌کردیم، از این‌رو در گام نخست استاندارد سازی سازه‌ها انجام شد، در گام دوم بهینه‌سازی صورت گرفت و تلاش شد شایسته مردم دیار نصف جهان ظرفیت‌های تفریحی توسعه پیدا کند.

ساکت همچنین افزود: در هماهنگی با اداره کل استاندارد و میراث فرهنگی و با همکاری و هماهنگی فراجا طرح‌ها با هدف طبیعت دوستی انجام شد و امروز پهنه صفه هر روز به بهانه طبیعت گردی و کوه گردی آغوش خود را برای فرهیختگان باز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: استانداردسازی، بهینه‌سازی و توسعه ظرفیت‌های تفریحی و اضافه شدن مولودهای جدید در این پهنه گردشگری از اولویت‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان بوده و به عنوان حق مردم اصفهان به آن نگاه شده است.

ساکت اظهار داشت: این در ریل‌گذاری هیئت مدیره و دستاوردهایی که شورای اسلامی شهر از ما مطالبه می‌کند و در نقطه‌گذاری هدفمند در رسیدن به شهر زندگی که شعار شهرداری است، تبیین و تشریح شده است.

وی با اشاره به جزئیات طرح کوه نور، اظهار کرد: این طرح در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع با ۴۰ موضوع و بیش از ۱۰۰ المان احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان عنوان کرد: مجموعه بولینگ صفه ۱۶ سال عمر دارد و با همکاری هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان، یکی از بهترین مجموعه‌های بیلیارد و بولینگ نه تنها استان، بلکه در کشور بازسازی و آماده میزبانی از رویدادهای مختلف است.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های غذایی باید در شأن مردم خدمت‌رسانی داشته باشند، تأکید کرد: ۶ ظرفیت غذایی و کافی شاپی جدید در مجموعه تفریحی صفه اضافه شده است.

گفتنی است در این مراسم برج پرچم ایران نیز افتتاح شد.

مریم نظری
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x