استان اصفهان دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر مرکزی

خانه ادبیات اصفهان افتتاح شد

خانه ادبیات اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز؛ خانه ادبیات اصفهان روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۸با حضور مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان، محمدرضا ابراهیمی و معاونین اداره کل سید علی مدینه و سید احمد بنی لوحی و برخی اساتید دانشگاه و روسای انجمن‌های ادبی اصفهان در مرکز تحقیقات معلمان استان افتتاح و آغاز بکار نمود.

مصطفی هادوی ” شهیر اصفهانی” بنیانگذار خانه ادبیات اصفهان در این نشست اظهار امیدواری کرد که، آغاز فعالیت خانه ادبیات در این استان بتواند به عنوان یک پایگاه فرهنگی و ادبی محفل حضور اساتید و دانشجویان و دانش آموزان و دانشگاهیان و فرهنگیان قرارگیرد و با تولید محتواهایی ارزشمند، هر سال ذخایر ادبی بیشتری در این خانه جمع آوری گردد.

لازم به یادآوری است که هم اکنون خانه ادبیات اصفهان شامل یک مجموعه فرهنگی و دهها هزار جلد کتاب نفیس است که به عنوان ذخایر معنوی و گنجینه‌های علمی، ادبی و هنر در اختیار ادب دوستان قرار گرفته است.


این حرکت عظیم فرهنگی، با همت والای مصطفی هادوی “شهیر اصفهانی”و همکاری خالصانه ی،  شهرداری و استقبال شایان مسئولین اداره کل آموزش و پرورش، تحقق یافت و ادبیات گسترده گذشته، حال و آینده کشور عزیزمان ایران، یک حبل المتین ادبیات در تاریخ ادب کشور را جلوه کرد و در اختیار نسل‌های آینده قرار گرفت.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x