انهدام ۹ باند قاچاق و کشف بیش از ۲ تُن مواد افیونی

انهدام ۹ باند قاچاق و کشف بیش از ۲ تُن مواد افیونی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان از انهدام ۹ باند قاچاق و کشف ۲ تُن و ۹۳۲ کیلو و ۶۳۴ گرم انواع مواد افیونی در یک ماه گذشته توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری در جمع خبرنگاران گفت: همکاران من در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند در یک ماه گذشته با اجرای ۴۳ مرحله کنترل محورهای مواصلاتی و ۱۳۱ مرحله پاکسازی نقاط آلوده مقدار ۲ تُن و ۹۳۲ کیلو و ۶۳۴ گرم انواع مواد افیونی شامل تریاک، هروئین، مرفین، شیشه و حشیش کشف کنند.

وی از انهدام ۹ باند و شبکه قاچاق مواد افیونی و توقیف ۶۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین در این مدت خبر داد و گفت: در همین رابطه تعداد ۴۵ قاچاقچی عمده و ۴۹۴ خرده فروش و توزیع کننده مواد نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده و ۸۳۷ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به فعال شدن گشت های آشکار مبارزه با مواد مخدر در محلات اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده ها می توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه محل های توزیع و مصرف مواد مخدر در محلات خود را علاوه بر مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به این گشت ها نیز اطلاع رسانی کنند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه پلیس بی صبرانه منتظر افتتاح هرچه زودتر کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ در اصفهان است گفت: با راه اندازی این مرکز جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب با سرعت بیشتری دنبال می شود و از شهروندان هم می خواهم که محل های حضور این گونه معتادان را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار ماموران پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت نسبت به جمع آوری و انتقال آنها به مرکز مذکور اقدام شود.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از معتادان متجاهر استان غیر بومی هستند گفت: از همین جا به این افراد اخطار می کنم که هرچه زودتر استان اصفهان را ترک کنند در غیر این صورت با اقدام قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

سردار میرحیدری خاطر نشان کرد: پلیس مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر را به عنوان یک تکلیف شرعی و قانونی دنبال می کند و همانطور که تا کنون در این راه چندین هزار شهید تقدیم کردیم تا پایان راه ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم مافیاهای قاچاق مواد مخدر در جهت تخریب جوانان که آینده سازان اصلی نظام هستند قدم بردارند و انشاء الله با کمک مردم موفق تر از همیشه عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x