اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

آموزش و پرورش اصفهان دستگاه برتر استان در اقامه نماز شناخته شد

آموزش و پرورش اصفهان دستگاه برتر استان در اقامه نماز شناخته شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزیده شدن آموزش و پرورش اصفهان به‌عنوان دستگاه برتر استان در اقامه نماز خبر داد.

مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دراین‌خصوص اظهار داشت: مدیرکل و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان به‌پاس ترویج فرهنگ اقامه نماز و نمازخوانی در مدارس استان، مورد تقدیر استاندار اصفهان و رئیس ستاد اقامه نماز استان، قرار گرفتند.

وی ادامه داد: تجهیز بیش از ۵۰۰ نمازخانه، افزایش سرانه نمازخانه دانش‌آموزی به بیش از ۵۰ سانتی‌متر در طول دو سال گذشته، بر گزاری اجلاس‌های نماز و برپایی نماز جماعت در بیش از ۸۵ درصد مدارس استان، افزایش تعداد روحانی‌های پیش‌نماز در مدارس از ۱۱۰۰ نفر به ۲۵۰۰ نفر و جذب ۱۲۰۰ نفر از طریق طرح امین به‌عنوان پیش‌نماز در مدارس از جمله اقدامات در راستای ترویج فرهنگ نماز در آموزش و پرورش استان اصفهان است.

نم نبات خاطرنشان کرد: بر همین اساس، استاندار اصفهان و رئیس ستاد اقامه نماز با اهدای لوح تقدیری از محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان و مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی قدردانی کرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x