اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

اعتراف سارقان به ۱۹ فقره سرقت

اعتراف سارقان به ۱۹ فقره سرقت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از شناسایی و دستگیری ۳ سارق با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت احشام و ۴ فقره سرقت خودرو در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مصطفی صادق زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اردستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان و با بررسی های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در نهایت هویت ۳ سارق درارتباط با این سرقت ها شناسایی و  پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به کشف ۴ دستگاه خودرو سواری مسروقه از مخفیگاه این باند سرقت تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۵ فقره سرقت احشام و ۴ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ صادق زاده در پایان خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x