اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

۱۰ هزار کاربر جدید به اپلیکیشن «اصفهان‌من» پیوستند

۱۰ هزار کاربر جدید به اپلیکیشن «اصفهان‌من» پیوستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر پروژه اپلیکیشن«اصفهان‌من» از پیوستن ۱۰ هزار کاربر جدید به اپلیکیشن «اصفهان‌من» خبر داد.

طاهره کمالی با بیان اینکه شهرداری اصفهان به مناسبت ایام نوروز ۱۴۰۳، امکانات ویژه گردشگری را در اپلیکیشن اصفهان من در اختیار شهروندان و مسافران قرار داده است، گفت: کاربران می‌توانند این اپلیکیشن را از سامانه http://app.isfahan.ir/dn دریافت و یا از نسخه وب آن به نشانی App.isfahan.ir استفاده کنند.

او افزود: افراد می توانند پس از ورود و با فعال کردن موقعیت مکانی تلفن همراه، از نزدیک‌ترین محل‌های موردنیاز از جمله رستوران‌ها، هتل‌ها، پارکینگ‌ها، سرویس‌های بهداشتی، پمپ بنزین‌ها، مراکز معاینه فنی خودرو و بسیاری محل‌های دیگر مطلع شوند.

مدیر پروژه اپلیکیشن«اصفهان‌من» با بیان اینکه از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۱۰ هزار کاربر جدید به این سامانه پیوسته اند، تاکید کرد: در قسمت «بهار بهار» اپ اصفهان‌من که به مناسبت نوروز ایجاد شده است نیز امکاناتی از جمله لیست مراکز اسکان، بهداشتی و درمانی، مراکز صرف غذا و مساجد خدمت‎‌رسان در دسترس شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

او خاطرنشان کرد: یکی از امتیازات این اپلیکیشن، پیشنهاد برنامه سفر به اصفهان است که با شعار «برنامه سفر با ما، اصفهان‌گردی با شما» در اختیار کاربران قرار گرفته است و در این قسمت به گردشگران برنامه سفر به‌صورت تور یک روزه، دو روزه، سه روزه و چهار روزه ارائه می‌شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x