اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر دین و اندیشه مرکزی

بمانعلی یوسفی: نجات جان پدر و دختر گردشگر در ارتفاعات توتستان علویجه

بمانعلی یوسفی: نجات جان پدر و دختر گردشگر در ارتفاعات توتستان علویجه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

بمانعلی یوسفی: عملیات ۶ ساعته نجاتگران برای نجات جان گردشگر ۵۰ ساله در ارتفاعات توتستان
معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از عملیات ۶ ساعته نیروهای امدادی‌ این جمعیت برای نجات جان پدر و دختر گردشگر در ارتفاعات توتستان علویجه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، بمانعلی یوسفی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۲ روز جمعه ۳ فروردین ماه ،گزارشی مبنی بر سقوط دختری ۲۰ ساله و مصدومیت مردی ۵۰ ساله در ارتفاعات توتستان دریافت گردید.
وی افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات مورچه خورت شاهین شهر با خودروی کمک دار و آمبولانس جهت امدادرسانی به مصدومین و دو تیم دیگر از شعب شاهین شهر و تیران و کرون با تجهیزات کوهستان برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
یوسفی کجانی افزود: نیرو‌های عملیاتی این جمعیت پس از رسیدن به محل ایمن و پیمایش مسیر جهت دست‌یابی به این پدر و دختر، در نهایت به پیکر بی جان دختر ۲۰ ساله که بر اثر سقوط از صخره و پرت شدن فوت کرده بود رسیدند که با تلاش نجاتگران هلال احمر و با استفاده از کارگاه‌های فنی، پیکر این گردشگر به پایین منتقل شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: پس از ارزیابی منطقه بلافاصله نجاتگران جهت امدادرسانی به پدر ۵۰ ساله دسترسی پیدا کردند و فرد را پس از انجام کمک های اولیه مورد نیاز در ساعت ۱۸ به پایین کوه منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x