اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خبر داد: رکوردزنی سازمان عمران در تولید مصالح سنگ

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خبر داد: رکوردزنی سازمان عمران در تولید مصالح سنگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه به همت کارکنان واحدهای تولیدی و خدمات فنی این سازمان، تولید مصالح دانه‌بندی در مجتمع صفه از بالاترین میزان تمام دوران سازمان عبور کرد، گفت: با تلاش واحدهای دانه‌بندی سنگ این مجتمع توانستیم به رکورد تولید یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن مصالح سنگ دست یابیم.

امیرعباس رحمتی با بیان اینکه معدن سنگ لاشه رضوان از مهم‌ترین بخش‌های سازمان عمران شهرداری اصفهان است که در مجتمع تولیدی صفه قرار دارد، گفت: در این بخش، مصالح سنگ لاشه به مصالح شکسته و دانه‌بندی شده مورد نیاز در تولید آسفالت، بتن و عملیات راه‌سازی تبدیل می‌شود.

او با اعلام اینکه تولید مصالح دانه‌بندی در مجتمع صفه به همت کارکنان واحدهای تولیدی و خدمات فنی سازمان عمران از بالاترین میزان تمام دوران فعالیت سازمان عبور کرده است، افزود: با تلاش کارکنان مجتمع تولیدی، به‌ویژه واحدهای دانه‌بندی سنگ توانستیم به رکورد تولید یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن مصالح سنگ دست پیدا کنیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این رکورد بالاترین میزان تولید از ابتدای تأسیس سازمان عمران شهرداری اصفهان است و آخرین رکورد نیز یک میلیون و ۲۸۷ هزار و ۵۰۰ تن بوده است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x