اجتماعی استان تصاویر فرهنگ و هنر

پوستر وفیلم سینمایی شهاب حسینی رونمایی شد

پوستر وفیلم سینمایی شهاب حسینی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فیلم سینمایی «نویسنده مرده است» بر اساس نمایشنامه‌ ای نوشته شده توسط آرش عباسی از ۲۴ اسفند ماه به صورت دوبله به سینماهای هنر و تجربه می آید.دراکران خصوصی این فیلم که در پردیس سینمایی چهار سو باحضور سیدشهاب حسینی_محمودگبرلو_دکترپیمان فلسفی وسرکارخانم زهره شکوفنده وجمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه و…. برگزار گردید شهاب حسینی در ارتباط با تولید این فیلم سینمایی طی سخنانی اظهار داشت نویسنده مرده است اثر جالب توجه آرش عباسی نمایشنامه نویس ایرانی است که سابقه حضور در صحنه دارد.همواره علاقه مند به ساختن آثاری در عرصه بین‌المللی با اقتباس از نویسندگان خوب ایرانی بوده و هستم و این فیلم اولین گام من در راستای این هدف بوده که در آمریکا و به زبان انگلیسی ساخته شده استمدیریت دوبلاژ این فیلم را منوچهر زنده دل و گویندگی آن را سرکار خانم زهره شکوفنده و جناب آقای منوچهر والی زاده بر عهده داشته اند.
فیلم سینمایی «نویسنده مرده است » به تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی در امریکا ساخته شده و در جشنواره های بین‌المللی، دست آوردهایی به همراه داشته است.


در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «یک بازیگر زن شناخته شده سینما، بعد از سال ها فعالیت در حیطه بازیگری قصد دارد اولین فیلم سینمایی اش را کارگردانی کند. فیلمنامه فیلم را نویسنده جوانی نوشته که تجربه چندانی در سینما ندارد. حالا بعد از یک سال کار کردن، فیلمنامه آماده است و باید ساخته شود اما نویسنده درست در همین زمان پیشنهادی دارد که مسیر کاری هر دو نفر را به کل عوض می کند.جیا مورا و جیمز واگنر بازیگران فیلم «نویسنده مرده » هستند.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x