اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی ورزشی

معاون فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان: ورزش‌های قهرمانی، ‌الهام بخش بازی‌های خلاقانه سطح شهر

معاون فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان: ورزش‌های قهرمانی، ‌الهام بخش بازی‌های خلاقانه سطح شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: بازی‌های خلاقانه سازمان زیباسازی بر اساس ورزش‌هایی که در اصفهان در حوزه‌های قهرمانی پیگیری می‌شود، طراحی شده است تا کودکان و نوجوانان بتوانند آن‌ها را از پایه در فضاهای شهری آموزش ببینند..

علیرضا سهرابی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته شاهد رونمایی از بازی‌های خلاق سازمان زیباسازی شهرداری این کلان‌شهر بودیم، اظهار کرد: ساخت مبلمان و المان‌های شهری از رسالت‌های این سازمان است، از این‌رو مبلمان و بازی‌ها مختص کودکان و نوجوانان طراحی و در سطح شهر نصب شد.

او با بیان اینکه در گذشته در زمینه مبلمان کودکان و بازی‌های خلاقانه و گروهی دچار فقدان بودیم، افزود: این بازی‌ها بر اساس ورزش‌هایی که در اصفهان در حوزه‌های قهرمانی پیگیری می‌شود، طراحی شده است تا کودکان و نوجوانان بتوانند آن‌ها را از پایه در فضاهای شهری آموزش ببینند.

معاون فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساخت این بازی‌های خلاقانه یک نگاه بسترسازی است، تاکید کرد: طبق تجربه، هر زمان که کار بسترسازی در جامعه انجام شده، موفق بوده است.

سهرابی با بیان اینکه نگاه مسئولان امید به آینده است، گفت: این بازی‌های خلاقانه با نگاه تصویرسازی بازی‌های حرفه‌ای رونمایی شده که بستری برای کشف استعدادها است، همچنین این بازی‌ها فضای شاد و مفرحی را برای شهر ایجاد می‌کند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x