نمایش تئاتر برادرکشی سوم اسفند ماه در سالن پرواز مجتمع استاد فرشچیان

نمایش تئاتر برادرکشی سوم اسفند ماه در سالن پرواز مجتمع استاد فرشچیان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، صبح سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ ، نشست خبری با حضور محمد جواد صرامی ، نویسنده و کارگردان، تئاتر برادرکشی، به همراه سید پویا امامی ، محمد کربلائی ، حسین نصر اصفهانی، از بازیگران تئاتر برادرکشی، در محل مجتمع مطبوعاتی استان اصفهان، با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

داستان در خصوص چهار برادری است که پدرشان فوت و در ارتباط با ارث و میراث اتفاقاتی می افتد که می تواند نمادی باشد برای افراد مختلف که در سطح جامعه می بینیم و در واقع یک برنامه معما گونه است، که می تواند به زیبائی این اثر اضافه کند.

در این نشست خبری محمد جواد صرامی ، نویسنده و کارگردان،تئاتر برادرکشی، توسط گروه تئاتر آوان اظهار کرد: مضمون این فیلم این طور بیان می شود که یک اثر هنری است که سعی کرده ایم که از شیوه های اجرائی و نگاه به متن فاصله بگیریم. یک متن اجتماعی و جنائی که به فضای یک خانواده ایرانی بر می گردد.و این چالش های اجتماعی همچنان ادامه دارد. محمد جواد صرامی ، نویسنده و کارگردان،تئاتر برادرکشی، ادامه داد: این اثر کاملا به روز است و پیشنهاد می کنم حتما این اثر را ببینید.

محمد جواد صرامی ، نویسنده و کارگردان،تئاتر برادرکشی، توسط گروه تئاتر آوان، ادامه داد: در ارتباط با مشکلات اجرای برادرکشی گفت: نبودن سالن و پلاتو های مختلف ، که متعلق به اداره کل ارشاد اسلامی است، باید گفت، این شهر اصفهان نیاز به پلاتوهای زیادی دارد، که سال ها گفته شده است، و این دغدغه هنوز ادامه دارد.حمایت شهرداری هم با ما و کمک به ما نبوده است و بخش خصوصی هم این بار حضور پیدا نکرد.

ولی باید گفت که اداره کل ارشاد برای اجراء با همکاری داشتند.

سپس محمد کربلائی، بازیگر فیلم برادرکشی اظهار کرد: این فیلم از نظر جامعه شناسی حرف های زیادی برای گفتن می تواند داشته باشد. با توجه به پلت فرم خانواده و مسائل شخصی که رفتار می کنند، می تواند این موضوع تاثیر گذار باشد. و این اثر دغدغه مندی است که به درد خانواده می خورد و موضوع جذابی دارد.

سپس حسین نصر اصفهانی یکی دیگر از بازیگران فیلم برادرکشی، اظهار کرد: موضوع فیلم برادرکشی یک موضوع اجتماعی است، که دغدغه مردم بیشتر همین موضوعات است ، و این موضوعات و تئاترهای اجتماعی ، ماه ها در ذهن خواهد ماند، زیرا لایه های متن ما به مسائل روزمره زندگی بر می گردد.

در پایان محمد جواد صرامی ، نویسنده و کارگردان،تئاتر برادرکشی، به سوال خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، مبنی بر این که چه نهادها و اداراتی با شما همکاری داشتند و آیا هنگام نمایش جلسه نقد و بررسی و تحلیل هم دارید؟ اظهار کرد: ما مشکل فقر تماشاگر داریم و باید برنامه ریزی شود، که یک باشگاه قوی تشکیل دهیم.

و اگر سالن های شهرداری با ما همکاری کنند خیلی خوب حمایت خواهیم شد.مسئله دیگر ارشاد است که برای مجوز دو مرحله ای شده است که امیدوارم این مسئله را حل کنند. برای تربیت مخاطب دفتر تبلیغات شهرداری کمک کند، که تبلیغات بیشتر شود.

در ارتباط با اداره کل ارشاد اسلامی، برای تالار فرشچیان با ما همکاری خوبی داشته اندو در رابطه با سوال دوم شما باید گفت، پس از اجرای نمایش اگر استقبال زیادی باشد، در آخرین اجراء حتما جلسه تحلیل و نقد و بررسی خواهیم داشت.


زمان:  ۳ تا ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۸:۳۰


مکان: اصفهان، پل آذر، مجموعه فرهنگی استاد فرشچیان، سالن پرواز

نمایش «برادر کشی»به نویسندگی و کارگردانی محمد جواد صرامی

در پایان از پوستر نمایش بردارکشی با حضور نویسنده و بازیگران و اصحاب رسانه رونمائی شد.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x