اجتماعی استان بین الملل تصاویر

امارات کیست که می خواهد در همه امور کشورهای دور از خود دخالت کند، یمن، لیبی، سوریه و در نهایت سودان؟

امارات کیست که می خواهد در همه امور کشورهای دور از خود دخالت کند، یمن، لیبی، سوریه و در نهایت سودان؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

هیچ کس نمی داند کشوری مانند “امارات“، که مساحت آن کوچک است و از (۷۵) هزار کیلومتر مربع بیشتر نیست، و جمعیت بومی آن، که هنوز از (۸۰۰) هزار نفر بیشتر نشده است، چگونه می تواند شاهد چنین رنسانس سریع باشد.!!!
«امارات تاریخ سیاسی، جنبش های آزادیبخش و نهادهای فرهنگی و فکری ندارد.آیا شیخ زاید سوره یاسین را در آن دمید تا یک شبه با ساخت و ساز و بازسازی رونق یابد؟یکی از توسعه یافته ترین اقتصادهای غرب آسیا را دارد..؟!!واقعیت: یهودیان پشت تأسیس «پروژه امارات» هستند، جایی که «یهودیان ثروتمند» در غرب به فکر ایجاد یک شهرک یهودی در خاورمیانه بودند که حامی منافع آنها بدون نیاز به مقابله با منافع مالی و تجاری و سیاسی دولت “مادر” باشد
از سال ۱۹۷۱ که سال تاسیس آن است، غرب تصمیم گرفت که امیرنشین ها را به شش و سپس به هفت امارت تقسیم کند و هر امیرنشین دارای یک امیر، ارتش، پلیس، امنیت و غیره باشد.در حالی که إمارت ابوظبی بیش از سه چهارم این منطقه را اشغال کرده است.این کار به خاطر این است که اماراتی ها قادر به تشکیل یک دولت نباشند.
حتی اگر طبق آمار رسمی بپذیریم که جمعیت امارات ۷۵۰ هزار نفر است.این در برابر تعداد خارجیان مقیم امارات هیچ است که تعداد آنها (۹) میلیون نفر از (۲۰۰) ملیت و (۱۵۰) قومیت مختلف است؟!!!حتی اگر کل جمعیت به یک دستگاه اطلاعاتی و امنیتی و ارتش تبدیل می شد، نمی توانند از کشور خود محافظت کنند..!!!
چیزی که در مورد امارات حیرت انگیز است این است که وقتی وارد می شوید انگار در یک کشور اروپایی یا یکی از کشورهای پیشرفته آسیایی هستید که در آن نظم سخت، معاملات حرفه ای، نظم و انضباط بالا و تمیزی خیابان ها را شاهد می شوید.اما یافتن شهروند «بومی» دشوار است. و نیز کلیه معاملات از فرودگاه تا مسکن در اختیار خارجی هاست.تعدادی عرب از کشورهای مختلف نیز وجود دارند ،فرودگاه آن در حالی که شما به سختی می توانید تعداد پروازهای آن را بشمارید با بزرگترین فرودگاه های جهان رقابت می کند، از نظر ظرفیت و خدمات و تعداد کشتی ها و کشتی های موجود در بنادر هم حساب کنید،حیرت زده می شوید
آیا معقول است که یک «اماراتی» که در تفکرش ساده است و آرزوهای معمولی دارد، این دستگاه پیچیده را اداره کند.؟!!
امارات متحده عربی به طور کلی، و ابوظبی به طور خاص دارای بالاترین درصد افراد ثروتمند در جهان با تعداد تقریبی ۷۵ هزار میلیونر است، در حالی که یهودیان ثروتمند بالاترین درصد آنها را تشکیل می دهند.این کار فراهم کردن یک محیط امن برای این ذخیره مالی بزرگ است.بنابراین، جای تعجب نیست که کسی که محمد بن زاید را با دست به سوی «اسرائیل» هدایت کرد، میلیونر یهودی «حیم سابان» بود.
امارات فقط ساختمانهای مرتفع، خیابانهای زیبا، و مبادله تجارت، ماشین آلات کارخانه ها و کارگاهها نیست.این یک سازش برای توطئه علیه ملت است.
سوال مهم:امارات متحده عربی به چه چیزی نیاز دارد؟ که اکنون او پنجمین کشور در هزینه های تسلیحاتی است؟ارتشش کجاست؟؟و از چه مرزهایی دفاع میکند؟؟؟
پاسخ:همه این تسلیحات، چه معاملاتشان اعلام شود و چه نشود به سمت توطئه علیه کشورهای منطقه می رود، چرا که هیچ کشور عربی یا اسلامی در منطقه وجود ندارد که امارات در مسائل اقتصادی، سیاسی و… آن دخالتی نداشته باشد. و از لحاظ امنیتی در آن کشور هرج و مرج ایجاد می کند.
سوال: آیا خانواده آل زاید این همه هوش دارند که این تعداد پرونده پیچیده را مدیریت کنند؟آیا این همه دخالت گسترده در امور کشورهایی که هزاران کیلومتر از امارات دورتر است به نفع شیوخ امارات است؟
سوال:چرا سرمایه داران اماراتی به جای این بادیه نشینان مستقیماً بر «امارات» حکومت نمی کنند؟
پاسخ این سوال توسط کتاب: یهودی جهانی،نوشته هنری فورد، مالک شرکت فورد در سال ۱۹۲۱، داده میشود که می گوید:”یهودیان ترجیح می دهند عالم را از پشت سر و به طور مخفیانه ،رهبری کنند”.
یه سوال دیگه:چرا برای جابه‌جایی سرمایه ها به جای «امارات» «اسرائیل» را انتخاب نکردند، به خصوص که سرزمین فلسطین ، در زیبایی طبیعتش فراوان است و موقعیت جغرافیایی و موقعیت مهمی دارد. و منظره دریا آن نیز زیباست؟
پاسخ:«اسرائیل» برای سرمایه گذاری مناسب نیست، زیرا یک «سنگر نظامی» است و هر لحظه در معرض تهدید است و تعامل تجاری با آن در منطقه نیز نامطلوب است.یعنی: «نا امن» است ، و نمای کار در آن یهودیان است!!.
نتیجه :«امارات» یک شهرک اسرائیلی است،که از سال ۱۹۷۱٫٫٫ ایجاد شده است
پس از این گزارش، فهمیدید که امارات چیست.

#اسرائیل_شرمطلق

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x