اجتماعی بین الملل تصاویر حقوق بشر حوادث دین و اندیشه سیاسی

اولین تایید رسمی حمله به اسرائیل از طرف انصارالله توسط نخست وزیر صنعا

اولین تایید رسمی حمله به اسرائیل از طرف انصارالله توسط نخست وزیر صنعا

اولین تایید رسمی حمله به اسرائیل از طرف انصارالله توسط نخست وزیر صنعا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

عبدالعزیز بن حبتور، نخست وزیر دولت پیشبرد امور در صنعا تأکید کرد که صنعا با تمام توان و تجهیزات، به کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.
نخست وزیر یمن تهدید کرد که اگر حمله صهیونیست‌ها به غزه ادامه پیدا کند، کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ هدف قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه سرویس‌های جاسوسی غربی و آمریکا، رژیم صهیونیستی را ایجاد کرده‌اند، گفت: آنان این گونه وانمود کردند که ارتش اسرائیل، چهارمین ارتش جهان است و هیچ گاه شکست نمی‌خورد، ولی همه این ادعاها دروغ بود و همگان کذب بودن این ادعاها را دیدند.
نخست وزیر یمن ادامه داد: این سرویسها به خوبی می‌دانند که هفت اکتوبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی)، چه معنایی دارد؟ این عملیات صهیونیست‌ها را به لرزه درآورد. لذا از آمریکا، فرانسه و انگلیس آمدند تا این عروسک (رژیم صهیونیستی) سرنگون نشود.
وی خطاب به کشورهای سازشکار عرب هم گفت: این سازشکاران پس از اینکه ضعف و شکست رژیم صهیونیستی را مشاهده کردند، دیگر منتظر چه چیزی هستند؟ آیا انتظار دارند که این رژیم، به آنان کمک کند؟ مقاومت، واقعیت و ضعف‌های آن را نشان داد.
این مقام یمنی در پایان تأکید کرد، آمریکایی‌ها، موشک‌ها و پهپادهایی را که سه سمت فلسطین اشغالی شلیک شده بودند، رهگیری و بخشی از آن را سرنگون کردند؛ اما شماری از آن موفق شد به هدف برخورد کند.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x