اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر مرکزی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر: اصفهان، دارای بیشترین عملیات امداد و نجات مهرماه ۱۴۰۲

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر: اصفهان، دارای بیشترین عملیات امداد و نجات مهرماه ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس سازمان امدادونجات گفت: عملیات جاده‎‌‎ای بیشترین تعداد عملیات‌های امدادی مهرماه ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داده است.

۵۹ درصد از عملیات‌های انجام شده در مهرماه مختص انجام عملیات جاده‌‎ای است. انجام خدمات مناسبتی و مراجعات حضوری، ۲۰ درصد، عملیات شهری، ۸ درصد، عملیات‌های کوهستان، صنعتی، محیط‌های آبی و سایر عملیات هر کدام ۲ درصد و عملیات جوی – اقلیمی نیز یک درصد از انجام عملیات‌های امدادی در مهرماه را به خود اختصاص داده‌اند.
وی ادامه داد: برپایه داده‌های ثبت شده در سامانه DMIS سازمان امداد و نجات، بیشترین عملیات امدادی، در استان‌های اصفهان، مازندران و فارس به ترتیب با انجام ۲۸۸، ۱۷۳ و ۱۴۳ عملیات بوده است.
وی گفت: بر این اساس، بیشترین عملیات امداد و نجات جاده‌ای در استان‌های اصفهان با انجام ۲۰۸ عملیات، فارس با انجام ۱۰۷ و گلستان با انجام ۱۰۶ عملیات بوده است.
رئیس سازمان امدادونجات ادامه داد: بررسی‌های آماری ماه‌های گذشته و تفسیر این آمار نشان می‌دهد که در استان‎‌های اصفهان و فارس، بیشترین عملیات امداد و نجات جاده‌ای انجام شده است. نسبت طول جاده‌‎ای، خودرو و عامل انسانی، مهمترین دلیل تصادفات هستند، ما در استان‌های اصفهان و فارس، بیشترین سهم جاده را داریم، عامل انسانی مانند خستگی و عدم رعایت نکات ایمنی هم مزید بر علت شده است تا آمار انجام عملیات برون شهری در این استان‌ها زیاد باشد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x