اجتماعی استان اصفهان تصاویر حوادث مرکزی

بلع مواد مخدر در فلاورجان

بلع مواد مخدر در فلاورجان

پایگاه خبری احوال نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان، از کشف یک کیلو و ۱۷۰ گرم مواد مخدر بلعیده شده توسط قاچاقچیان مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ مرتضی هادیان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری مشکوک که  پس از بررسی های تخصصی متوجه شدند که این افراد حامل مواد مخدر به صورت انباری هستند.

وی در ادامه گفت: مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و در بررسی های تخصصی انجام شده تعداد ۱۱۷ بسته هروئین به میزان یک کیلو و ۱۷۰ گرم را که توسط ۲سرنشین این خودرو به روش  بلعیدن در حال انتقال آن بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و توزیع مواد مخدر مراتب را سریعاً از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x