اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

رئیس کل دادگستری استان اصفهان: «شناسایی چالش‌های پیش رو با هدف پیشگیری از جرائم انتخاباتی»

رئیس کل دادگستری استان اصفهان: «شناسایی چالش‌های پیش رو با هدف پیشگیری از جرائم انتخاباتی»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در این جلسه که با حضور اعضاء، در دادگستری کل استان اصفهان برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان با اشاره به اجرای باشکوه عزاداری‌ها و مراسم مذهبی در ماه‌های محرم و صفر، اظهار کرد: علی‌رغم تلاش دشمنان و معاندین، اجرای باشکوه‌تر مراسم و عزاداری‌های سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش نسبت به سنوات گذشته، پاسخی محکم به یاوه‌گویی‌ها و ادعاهای بی اساس و تلاش‌های مذبوحانه آنان بود و اوج آن را جهانیان در کنگره عظیم اربعین مشاهده کردند.

وی افزود: پیاده‌روی باشکوه اربعین نماد انسجام امت اسلام است و این اتحاد خواستگاه اصلی شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی خواهد شد.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی دادگستری استان اصفهان در ادامه بر لزوم هماهنگی برنامه‌های این ستاد با ستاد انتخابات و دیگر مراجع مسئول در برگزاری انتخابات تاکید کرد و افزود: در زمانی که بین پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام اصلی وجود دارد باید با بررسی تجربیات دوره‌های قبلی انتخابات، چالش‌های پیش رو -چه در سطح اجتماع و چه در فضای مجازی- را شناسایی و در خصوص پیشگیری از آن تصمیم‌گیری و اقدام شود.

رئیس کل دادگستری، همچنین از دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و روسای دادگستری‌های بخش به‌عنوان نمایندگان دادگستری استان در هیأت‌های اجرایی انتخابات نام‌ برد و خواستار همکاری و هماهنگی کامل نمایندگان قضایی در اجرای قانون و پیگیری مصوبات شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری در پایان ابراز امیدواری کرد: با انسجام و هماهنگی بین نهادهای نظارتی و اجرایی، انتخابات پیش‌ رو، با سلامت و پرشور برگزار خواهد شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x