اجتماعی استان اصفهان چندر رسانه دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

همایش ستارگان درخشان موسسه خیریه شجره طیبه برگزارشد

همایش ستارگان درخشان موسسه خیریه شجره طیبه برگزارشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز: همایش ستارگان درخشان به همت موسسه خیریه شجره طیبه یکشنبه ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ در سالن همایش های سیتی سنتر اصفهان با حضور جمع کثیری از خیرین استان اصفهان برگزارشد.

در همایش ستارگان درخشان‌ حسین سیستانی رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه شجره طیبه اصفهان ، سعید حیدری قائم مقام هیئت مدیره ، محمد رضا یزدان پناه مدیر عامل  هریک جداگانه گزارش مفصلی درخصوص فعالیت های موسسه به حاضران ارائه و اظهار امیدواری نمودند که با استعانت از خداوند کریم و یاری خیرین شاهد شکوفایی استعدادهای یاورخواهانی که به عنوان سرمایه های بزرگ کشور تحت پوشش حمایتی مالی و معنوی این موسسه قرار دارند باشند و با دستان پر مهر و حمایت های ادامه‌دار خیرین جهت رسیدن آنها به قله علم و آگاهی، تلاش نموده و در راستای سرافرازی میهن عزیزمان ایران، قدم های موثری برداشته شود.

علیرضا توکلی یکی از اعضا هیئت مدیره موسسه با اشاره به اینکه آرزویش این بوده که روزی بتواند از خیرین این موسسه باشد دو کتاب پرفروش خود را با عناوین “حیف نیست حرفتو نگی” و “حلقه فن بیان” به حاضرین معرفی و عنوان نمود: عواید حاصل از فروش این کتاب از صفر تا صد  توسط حمایت خیرین حاضر در جلسه به حساب موسسه شجره طیبه جهت حمایت از فعالیت آن واریز خواهد شد.

 در بخش دیگری از این همایش اساتید آکادمی آموزشی ماهر “برادران فرهادی حسن و حسین فرهادی، بصورت بسیار فشرده به ارائه مطلبی در راستای تاثیرات حمایت های نیکوکاران به استعدادهای جوان  و نخبگان پرداختند.

دربخشی از این همایش نیز  از چهره ماندگار خیرین بزرگ اصفهان سلمان مرادی” که حدود دو ماه پیش چشم از جهان فروبست در حضور خیرین و خانواده اش تجلیل به عمل آمد.

در بخش گلریزان این همایش نیز ابتدا خانواده صلواتی که از خیرین و خاندان بزرگ خیر اصفهان هستند یک دستگاه آپارتمان در تهران به مبلغ ۱۳ میلیارد تومان به موسسه هدیه نمودند و از موسسه خواستند از مبلغ فروش حاصل از این آپارتمان جهت ایجاد یک مرکز مشاوره روانشناختی استفاده شود.

و در ادامه سایر خیرین حاضر در جلسه با هدایای نقدی خود این شب را برای موسسه خیریه شجره طیبه را به امید حمایت از نخبگان و استعدادهای درخشان ستاره باران کردند.

لازم به توضیح است؛

موسسه خیریه شجره طیبه اصفهان درسال ۱۳۸۳ با اقتباس از آیه ۲۴ سوره ابراهیم در اصفهان تاسیس گردید.

هدف این موسسه حمایت از استعدادهای درخشان اعم از دانش آموزان و دانشجویان مستعد که به دلیل مشکلات مالی، فوت والدین و یا آسیب های اجتماعی توان پرداخت هزینه های تحصیلی و شکوفایی استعدادهایشان را ندارند، با ۱۷ شعبه در شهرستان های استان اصفهان مشغول به فعالیت می‌باشد و ثمره آن اشتغال به تحصیل این نخبگان در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه ها می باشد.

در این موسسه همچنین خدمات زیر به یاورخواهان ارائه می گردد.

مشاوره و روانشناختی، علمی، آموزشی، پژوهشی، اعطای تسهیلات قرض الحسنه، کمک های معیشتی، اشتغال و کارآفرینی، استعدادیابی و توانمندی، ورزشی و هنری، فرهنگی و تفریحی، پزشکی و درمانی، مالی و پشتیبانی.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x