اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خبر داد: به کارگیری ون‌ها در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر با هدف خدمت رسانی در معابر کم عرض

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خبر داد: به کارگیری ون‌ها در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر با هدف خدمت رسانی در معابر کم عرض

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: بر اساس رویکرد جدید در توسعه حمل‌ونقل عمومی و با هماهنگی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و همکاری سازمان تاکسیرانی، مقرر شد این شرکت با به‌کارگیری ناوگان ون در بعضی خطوط با معابر کم‌عرض یا تعداد مسافر کم، به خدمت‌رسانی بپردازد.

سیدعباس روحانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اساسنامه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، وظیفه جابه‌جایی مسافر با استفاده از ناوگان انبوه‌بر شامل اتوبوس و مینی‌بوس بر عهده این شرکت است و نظارت و ساماندهی ون‌ها با سازمان تاکسیرانی است که بر اساس رویکرد جدید در توسعه حمل‌ونقل عمومی این موضوع دچار تغییراتی شده است.

او افزود: با هماهنگی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان و همکاری سازمان تاکسیرانی، مقرر شد شرکت واحد اتوبوسرانی با به‌کارگیری ناوگان ون در بعضی خطوط با معابر کم‌عرض یا تعداد مسافر، خدمت‌رسانی به شهروندان را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: به همین منظور از ابتدای مردادماه امسال هشت دستگاه ون در خطوط ۳۲ و ۶۱ مشغول فعالیت شده و چنانچه بازخورد مناسبی از اجرای طرح از سوی شهروندان داشته باشیم، تعداد آن را بیشتر خواهیم کرد.

او اضافه کرد: بیشتر شکایات شهروندان در سامانه ۱۳۷ در رابطه با فعالیت‌های شرکت واحد، مربوط به زمان انتظار مسافران است که این امر ناشی از کمبود ناوگان بوده و مستلزم تأمین اتوبوس است؛ فرآیند تأمین اتوبوس پرهزینه و زمان‌بر است، اما مدیریت شهری تلاش‌های خوبی را در دستور کار قرار داده و در آینده نزدیک شاهد تأثیرات مثبت این اقدامات خواهیم بود.

روحانی تصریح کرد: در ایام نوروز اتوبوس‌های گردشگری ویژه مسافران نوروزی در مسیر تعیین شده از مبادی فرودگاه، باغ فدک و ایستگاه راه آهن به سمت مراکز تاریخی و تفریحی فعال بوده است و در ایام ماه مبارک رمضان نیز سرویس‌دهی به مراکز مذهبی همچون گلستان شهدا به‌ویژه در لیالی قدر و نماز عید سعید فطر انجام شده است.

به گفته او، سرویس‌دهی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی که به‌صورت گروهی توسط هتل‌ها یا مراکز دولتی و خصوصی درخواست اتوبوس دارند نیز انجام می‌شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x