اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی مرکزی

تبریک فرماندهی بسیج جامعه اسلامی کارگری و کارخانجات کشور در امور بانوان به مناسبت هفته ولایت وعید سعید غدیر

سیده زهرا طاهر موسوی درپیامی فرارسیدن هفته ولایت و عید سعید غدیر رابه محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور و ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور سیده زهرا طاهر موسوی پیام تبریک هفته ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص) در قالب امامت و ولایت حضرت علی(ع) است.

در آستانه عید تابش نور ولایت بر دل‌های پاک، روز حماسه جاوید، اخوت، رشادت و شجاعت، بر پیامبر خدا محمد مصطفی (ص) و اهل بیتش درود می فرستیم و ایزد متعال را سپاس می گوییم که چشم بندگان خالص خود را به نور ولایت اهل بیت (ع) روشنی بخشید و ما را از متمسکین به ولایت امیر مؤمنان علی (ع) و فرزندان معصومش قرار داد.

اینجانب سیده زهرا طاهر موسوی ، فرارسیدن هفته ولایت و عید سعید غدیر و جشن بزرگ امامت و ولایت را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه مردم ایران و به ویژه مدیران و اساتید بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور و ملت شریف ایران تبریک عرض می نمایم و از خداوند سلامتی و موفقیت هموطنان را در سایه توجهات مولای متقیان مسئلت دارم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x