اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

خون شهدای انتظامی، خنثی کننده خدعه بدخواهان نظام است

خون شهدای انتظامی، خنثی کننده خدعه بدخواهان نظام است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مجموعه انتظامی کشور، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: خون شهدای انتظامی کشور، خنثی کننده خدعه های بدخواهان نظام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار سردار “احمدرضا رادان” فرمانده کل انتظامی کشور که به بهانه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان در اصفهان حضور یافته بود، اظهار کرد: از امام جواد(ع) روایتی را به این مضمون نقل است، مومن نیازمند سه چیز است، نخست توفیق خدایی، دوم واعظ درونی و سوم اینکه نصیحت را از هرکسی قبول کند.

وی خاطرنشان کرد: در طول قریب به بیست سال گذشته که در استان حضور یافتم، همه فرماندهان انتظامی که در استان اصفهان خدمت کرده‌اند، یکی پس از دیگری مردانی جهادگر، با اخلاص و عالی مرتبه از منظر انسانیت بوده‌اند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه امنیت ملی و تامین امنیت داخل شهر ها یکی از ضروری ترین امور و سخت‌ترین کارها است، گفت: چرا که دشمنان و خائنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، روز به روز بر خصومت و هجمه توطئه های خود افزوده‌اند و نیروهای جان برکف انتظامی کشور چون دیگر نیروهای مسلح ایران، با نثار خون خود در مقابل این دشمنان ایستاده‌اند.

وی عنوان کرد: از اغتشاشات سال گذشته تا کنون، مجموعه انتظامی کشور، شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و دفتر شهادت در بین نیروهای انتظامی همچنان باز است و به گواه آمارها لحظه به لحظه خون شهدای نیروهای انتظامی کشور، خنثی کننده خدعه های بدخواهان نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: رفع دغدغه های نیروهای ایثارگر انتظامی و خدمت در جهت رفع آنها از توفیقاتی است که نصیب شما شده است، لذا در این راستا خاصه مباحث مربوط به مسکن نیروهای انتظامی باید تدابیر ویژه‌ای کرد و راهی جز حمایت ویژه دولت و اجاره به شرط تملیک نداریم.

وی تصریح کرد: شایسته نیست که یک نیروی جان بر کف انتظامی کشور پس از سی سال خدمت، در زمان بازنشستگی و عائله‌مندی، دارای منزلی از خود نباشد، بنابراین باید شرایط این امر فراهم شود.

آیت‌الله طباطبایی نژاد در ادامه اشاره‌ای به معارفه فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان ، سردار “حمید علینقیان پور” کرد و متذکر شد: مدیران در انتصابات و عزل و نصب ها در سیستم اداری و اجرایی کشور به این نکته توجه کنند که باید فردی را در جایگاه و استانی قرار داد که با آن محیط از قبل آشنا باشد، چرا که در غیر این صورت حداقل یک سال ابتدایی خدمت جهت آشنایی با محیط جدید به هدر خواهد رفت.

وی در ادامه اشاره‌ای به جانفشانی‌ها و خدمات ویژه نیروی انتظامی کشور در اغتشاشات اخیر و موضوع مقابله با توطئه های دشمنان در عرصه حجاب، کرده و اذعان داشت: بحث بی‌حجابی سازماندهی شده و ترویج برهنگی در سطوح جامعه، امری عادی نیست بلکه به مثابه تعرض به آرمان های انقلاب و مبارزه با اصول اسلام است و نباید لحظه ‌ای از این حربه جدید دشمن در عرصه جنگ فرهنگی کوتاه آمد  و‌عقب نشینی کرد.

گفتنی است، در ابتدای جلسه سردار “احمد رضا رادان” به بیان گزارشی از عملکرد فرماندهی انتظامی کشور در عرصه های مختلف پرداخت و بر اجرای دقیق ۷ فرمان رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب خود تاکید کرد.وی این ۷ فرمان را مشتمل بر جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن، جلب رضایت مردم عزیز، حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی، ارتقاء توانایی های سازمان و صیانت از شأن کارکنان و پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت را سیاست و برنامه راهبردی انتظامی کشور عنوان کرد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x