پایان ۱۵ سال زندگی مخفیانه قاتل مرد ۴۱ ساله

پایان ۱۵ سال زندگی مخفیانه قاتل مرد ۴۱ ساله

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: قاتل مردی ۴۱ ساله در شهر اصفهان پس از ۱۵ سال زندگی مخفیانه با چهره و نام های جعلی سرانجام در عملیات هوشمندانه کارآگاهان این پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: نخستین ساعات صبح یکی از روزهای تابستان سال ۱۳۸۷  شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و از وجود جسد مردی در خیابان “جابر انصاری” شهر اصفهان اطلاع می دهد که بلافاصله ماموران اداره تجسس کلانتری و تیمی از کارشناسان تشخیص هویت در محل حضور یافته و بررسی های علمی و تخصصی خود را انجام می دهند.

وی افزود: در ادامه با تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی مشخص شد مقتول یک مرد ۴۱ ساله است که پس از درگیری با یک جوان ۳۰ ساله دیگر بر اثر ضربات چاقو به  قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند اما چون این فرد از استان خارج شده و مدام محل زندگی خود را تغییر می داد و هیچ ردی از خود برجای نمی گذاشت به همین دلیل تلاش کارآگاهان برای دستگیری وی با مشکل مواجه می شد.

سرهنگ تُرکیان  گفت: جستجو برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر با همکاری کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود توانستند قاتل فراری را که در یک ضایعاتی مشغول به کار بود شناسایی و سرانجام این شخص پس از ۱۵ سال زندگی مخفیانه با نام های جعلی و چهره های متفاوت طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر  و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که در برابر مدارک و مستندات مستدل و محکم پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت به ارتکاب قتل مرد ۴۱ ساله با انگیزه اختلاف و خصومت شخصی اعتراف کرد و عنوان داشت شب حادثه در خیابان “جابر انصاری”با مقتول درگیر و با چاقویی که از قبل همراهم داشتم یک ضربه به سرش وارد کردم و پس از اینکه او را به قتل رساندم از صحنه متواری شدم.

سرهنگ تُرکیان با بیان اینکه با هوشمندی و تیزهوشی بالای کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان راز این پرونده قتل بالاخره بعد از سال ها پایان یافت اظهار داشت: پس از اینکه متهم صراحتاً به قتل مرد ۴۱ ساله در سال ۱۳۸۷ اعتراف کرد بازسازی صحنه جرم با حضور بازپرس ویژه قتل انجام و متهم پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی  قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x