اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر مرکزی

این خیر نیکوکار تاکنون توانسته حمایت از ۱۲ هزار فرزند یتیم و نیازمند در سطح کشور را برعهده بگیرد

این خیر نیکوکار تاکنون توانسته حمایت از ۱۲ هزار فرزند یتیم و نیازمند در سطح کشور را برعهده بگیرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مهری که با آموزش و عشق پدرانه گره خورده است
وقتی پا به عرصه خیر می گذاری قدم به قدم با نگاه خدا همراه می شوی، اشک ها و نیازها را می بینی، بدون خط کش و مقیاس ریالی به کمک می شتابی و متوجه روزنه های امید در دل نیازمندان می شوی.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، مردی از میان کسبه و بازار، سالهاست بنا به سنت حسنه احسان و با کوله باری از تجربه خانوادگی در مسیر خیر و نیکوکاری، حمایت از هزار و ۱۰۰ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان را بر عهده دارد.
کمیته امداد استان اصفهان با برگزاری مراسمی، از این پدر معنوی در کنار تعدادی از فرزندانش قدردانی کرد.
این خیر نیک اندیش در میان کودکانی که او را مهمترین پشتیبان خود برای رسیدن به آرزوهایشان می دانند، می گوید؛ پدران می توانند آموزگاران خوبی در مسیر آموزش همدلی و دستگیری از نیازمندان باشند و الفبای سنت های الهی را به خوبی انتقال دهند.
او ادامه می دهد؛ کمیته امداد به عنوان پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان، با رفع نیاز این کودکان، حداقل ها از نظر رفاه، آسایش، معیشت، آموزش، بهداشت، درمان و امکانات اولیه زندگی را فراهم می کند تا کودکان نیازمند در حسرت لباس، کیف، کفش، وسایل آموزشی و لوازم التحریر و اسباب بازی نبوده و با احساس زیبای دیده شدن، خاطرات دلنشینی در ذهن آنها باقی بماند.
این مرد نیکوکار، در مراسمی که کمیته امداد با حضور تعدادی از فرزندانش برپا کرده بود، حمایت از ۱۳۲ فرزند یتیم و نیازمند دیگر را برعهده گرفت و با اهدای تعداد ۱۷ تخته فرش و اهدای قالیچه های نفیس به همه فرزندان معنوی خود که در این برنامه حضور داشتند، شادی اش را با آنها سهیم شد.
گفتنی است؛ این خیر نیکوکار تاکنون توانسته حمایت از ۱۲ هزار فرزند یتیم و نیازمند در سطح کشور را برعهده بگیرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x