بین الملل سیاسی

اسپوتنیک گزارش داد؛ نتانیاهو به خاطر رفتار‌های عجیب خود در سخنرانی‌های ضدایرانی‌اش مضحکه شده است

اسپوتنیک گزارش داد؛

علاقه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به استفاده از مدارک خنده‌دار در سخنرانی‌هایش ضد ایران، او را به مضحکه تبدیل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، خبرگزاری اسپوتنیک در مطلبی نوشت علاقه وافر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، هنگام سخنرانی‌های خود در سازمان ملل متحد به استفاده از عکس‌ها و تصاویر مایه خنده و مضحکه شدن او در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

به نوشته اسپوتنیک، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش برای القای این اندیشه به جامعه بین‌المللی به این که ایران یک تهدید بزرگ برای امنیت این رژیم و جهان محسوب می‌شود، بار دیگر در سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد از تصاویر گرافیکی و عکس‌هایی استفاده و ادعا کرد که این عکس‌ها «انبار مخفی اتمی» ایران را در تهران را نشان می‌دهد.

نتانیاهو روز پنجشنبه در سخنرانی خود در هفتادو سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد یک بار دیگر ایران را به تلاش برای توسعه سلاح‌های هسته‌ای متهم کرد. نتانیاهو در حالی که تصاویری از یک ساختمان که به گفته وی در پایتخت ایران قرار دارد نشان می‌داد، تاکید کرد: «آنچه ایران پنهان می‌کند، اسرائیل آن را پیدا خواهد کرد.»

نتانیاهو به خاطر رفتار‌های عجیب خود در سخنرانی‌هایش ضد ایران مضحکه شده است

نتانیاهو به خاطر رفتار‌های عجیب خود در سخنرانی‌هایش ضد ایران مضحکه شده است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارات مضحک خود مدعی شد این عکس‌ها ورودی یک «مرکز مخفی ذخیره‌سازی اتمی» ایران را نشان می‌دهد.

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی با مضحکه خواندن این رفتار نتانیاهو یادآوری کردند وی سال ۲۰۱۲ نیز در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد یک سری تصاویر و عکس‌ها از بمبی اتمی نشان داد تا به این ترتیب درباره تهدید‌های هسته‌ای ایران به جامعه جهانی هشدار دهد.

نتانیاهو به خاطر رفتار‌های عجیب خود در سخنرانی‌هایش ضد ایران مضحکه شده است

برخی دیگر از کاربران علاقه وافر نتانیاهو به نمایش عکس‌ها و تصاویر گرافیکی را خنده‌دار دانستند و در واکنشی طعنه‌آمیز تصاویر و عکس‌های دیگری را که نتانیاهو می‌توانست در سخنرانی خود در سازمان ملل ارائه کند به وی پیشنهاد کردند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x