اجتماعی استان بین الملل تصاویر سیاسی

کرامت سلیمی: آلبرت انیشتین یکی از بزرگترین فریبکاران تاریخ علم که باعث و بانی اوضاع فعلی جهان است

کرامت سلیمی: آلبرت انیشتین یکی از بزرگترین فریبکاران تاریخ علم که باعث و بانی اوضاع فعلی جهان است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کرامت سلیمی نظریه پرداز بمب اتم:

حدود ۸۰ سال پیش گروهی از دانشمند نماهای فریبکار آن زمان به رهبری آلبرت انیشتین با ترکیب مفاهیم ریاضی، فیزیک و شیمی علم دروغینی به نام علم هسته ای خلق کردند و با وانمود به داشتن سلاحی مخوف به نام یمب اتمی در دنیا به نفع گلوبالیست ها ترس و وحشت ایجاد کردند و با تهدید دولتها و ملتها با سلاح دروغین و خیالی هسته ای جهان را آنگونه که خواستند مهندسی و هدایت کردند. .
این گروه توانستند با حیله گری هنرمندانه ای مبحث دروغین هسته ای را به دانشگاه ها وارد کنند و از فوق دیپلم تا دکترا برای آن سطح تحصیلی ایجاد کنند تا به راحتی ان را در باورها قرار دهند.امکان ندارد شما تحصیل کردگان هسته ای را ببینید و جز محفوظات ناچیز و پر از تناقض و تضاد چیزی از آنها ببینید یا بشنوید.
از آن جهت انیشتین را یک نابغه می دانند که پایه گذار این علم دروغین بود و توانست با باور دادن این علم دروغین و خیالی زمینه سلطه و استیلای گلوبالیست ها را برای ۸۰ سال در جهان فراهم کند.
در حال حاضر دنیا در شرایط بسیار بد و تاسف باری قرار دارد و گلوبالیست ها می خواهند دنیا را مطابق میل شان برای ده ها سال دیگر برنامه ریزی کنند و تلاش می کنند با تحمیل جنگ و قحطی و بیماری های ساختگی زمینه نابودی تعداد زیادی از انسانها را فراهم کنند.
در سال ۲۰۰۰ در کنفرانس سیاتل اقتصاد دانان اعلام کردند که دنیا کشش فقط دو میلیارد نفر را دارد و بقیه باید نابود شوند.
بحران اوکراین و غزه شروع و اجرای پروژه نابودی انسانها می باشد.
ضرب المثلی هست که میگه سنگ بزرگ نشونه نزدنه. این ضرب المثل همه جا درست است جز در امور نظامی و جنگی. در امور جنگی سنگ بزرگ دقیقا نشونه زدنه.
همانطور که در اوکراین سنگ بزرگ پرتاب شد و جنگ راه افتاد.
امریکا در حال ارسال مقدار زیادی اسلحه به مناطق جدید مثل تایوان و حتی جنوب ایران در تنگه هرمز می باشد و به زودی بحران تایوان نیز به بحرانهای جهانی اضافه خواهد شد.
ایجاد جنگ در تایوان بخشی از پازل طراحی شده توسط گلوبالیست ها برای نظم نوین جهانی می باشد.
جنگ به کشورهای بیشتری ازجمله ایران سرایت خواهد کرد و باید منتظر رخ دادن یک جنگ تحمیلی دیگر بر علیه کشورمان و بروز قحطی بزرگ باشیم.
تصور بنده این است که تنها راهی که مانع از بروز جنگ می شود افشای دروغ بودن سلاح هسته ای است که این افشاگری باید توسط یک سیاست مدار با استعداد و شجاع صورت گیرد و در عین حال رسانه ها با یک سمفونی و هم آوایی در افشای این موضوع به صورت گسترده و مستمر حرکت کنند.
افشای دروغ بودن سلاح هسته ای پاشنه آشیل گلوبالیستها است و منجر به بروز بحران در کشورهای آنها و فروپاشی سازمانهای نظامی آنها از جمله پیمان ناتو خواهد شد.
با افشای دروغ بودن سلاح هسته ای ارتش و ملت کشورهای به ظاهر ابرقدرت تن به هیچ جنگی نخواهند داد و می توان به سمت دنیای بدون جنگ حرکت کرد.

کرامت سلیمی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x