دسته‌بندی نشده

پرداخت حق السهم ۶۰ میلیاردی بازنشستگان فرهنگی

پرداخت حق السهم ۶۰ میلیاردی بازنشستگان فرهنگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش ملزم است که قانون را اجرا کند. در همین راستا قانونگذاران تکلیف کردند که فقط فرهنگیانی که از شهریور ۱۴۰۰ به بعد به بازنشستگی نائل می‌شوند؛ مشمول رتبه بندی شوند.
وی افزود:  به دلیل پرداخت نشدن حق السهم، مشکلاتی در رتبه بندی بازنشستگان ایجاد شد. در همین راستا وزارت آموزش و پرورش چند جلسه با اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان برای رفع این مشکل برگزار کرد.حدود دو هفته پیش حق السهم همکاران بازنشسته که بیش از ۶۰ میلیارد تومان بود، پرداخت شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x