اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دومین گردهمایی خیران اصفهان برای توسعه بیمارستان حضرت عیسی ابن مریم(علیه السلام )

دومین گردهمایی خیران اصفهان برای توسعه بیمارستان حضرت عیسی ابن مریم(علیه السلام)

 

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، دومین گردهمایی خیریه بیمارستان عیسی بن مریم (علیه السلام ) و نکوداشت ۱۱۵سالگی این بیمارستان با حضور فعالان اقتصادی اصفهان ، ریاست دانشگاه علوم پزشکی ،برخی از نمایندگان مجلس ، اسقف اعظم شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران و همچنین خیران و واقفان ،در مجموعه سرای عطار برگزار شد.
سید امین رضا طباطبایی ریاست بیمارستان با خیرمقدم به میهمانان ،میلاد حضرت مسیح (علیه السلام ) را خدمت ارامنه وسایر حاضران تبریک گفت و در ادامه درباره تاریخچه ،وضعیت و نحوه ارائه خدمات وهمچنین به برنامه های توسعه بیمارستان اشاره نمود.

 

 

 


ریاست بیمارستان عیسی بن مریم (علیه السلام ) با بیان اینکه مرکز ارتوپدی این بیمارستان در طول سال های گذشته به علت ارائه خدمات با کیفیت موجب شناخت بیشتر این بیمارستان نزد مردم شده است، افزود: این بیمارستان تنها بیمارستان دولتی غیرآموزشی اصفهان است و مراجعه کنندگان به صورت مستقیم از خدمات پزشکان و پیراپزشکان بهره می گیرند.
طباطبایی به ساخت فضای جدید بیمارستان در کنار ساختمان قدیمی با مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع اشاره کرد و گفت: ساختمان جدید در ۵ طبقه وبا ۲۶ هزار مترمربع زیربنا آماده می شود که با این وجود ۲۸۰ تخت به مجموعه بیمارستان اضافه خواهد شد.
درادامه حجت الاسلام منصورلقایی رابط ادیان الهی در کشور استرالیا به مناسبت شب یلدا وارتباط آن با کریسمس اشاره کرد وگفت : یلدا و کریسمس ربط به هم دارد و یلدا یک کلمه فارسی نیست بنابراین محققان معتقدند که کلمه یلدا یک کلمه سریانی به معنی زایش است و رشته کلام یلدا را در زبان لاتین به نام “یول” می نامند و در فارسی به معنی تولد است.
وی افزود : قبل از میلاد مسیح (علیه السلام ) مردم روم باستان بت پرست بودند که درآن زمان رایج بود و نمونه های آن در زمان حضرت ابراهیم (علیه السلام ) دیده می شود و در زمان روم باستان نیز شب قبل آن را جشن عمومی می گرفتند که بعد در ایران نام یلدا گرفت.
لقایی ادامه داد: امپراطور قسطنطنیه که به نام پدر کلیسا مشهور است برای جلوگیری از نفوذ و شیوع آیین میترا و برپایی جشن یلدا در امپراطوری رم دستو ر داد که چون مسیحیان نیز حضرت عیسی مسیح را مظهر نور می دانند و یلدا را به عنوان روز تولد مسیح جشن بگیرند.
در ادامه معصومه علیزاده مدیر بیمارستان عیسی بن مریم(ع)با بیان اینکه بیمارستان عیسی بن مریم (علیه السلام ) در مرکز شهر وکنار ابنیه های تاریخی ، قدیمی ترین بیمارستان اصفهان است افزود: مکان این بیمارستان ، موقعیت خوبی برای توریست ها فراهم می کند وبا مراجعه آنها بطور آبرومندانه جوابگو هستیم.
علیزاده افزود: این بیمارستان یکی از بهترین زایشگاه های کشور را دارد ولی به علت کمبود نقدینگی و یکسری تجهیزات و نبود آسانسور، مادران باردار باید حداقل پله های یک طبقه را بالا روند تا خدمات به آنها ارائه شود.
اولین گردهمایی خیریه بیمارستان عیسی بن مریم (علیه السلام ) نیز به مناسبت یکصد و پانزدهمین سالگرد تأسیس در تاریخ ۴ دی ماه جاری با حضور انجمن انبوه سازان، هنرمندان وخیران استان اصفهان و جمعی از مسئولان و پیشکسوتان در سرای عطار برگزار شده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
71 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mobicj

سلام بر تمامی خیران عزیز
خداوند به همه ی شما اجر دهد

Valtrex

سلام و عرض ادب خدمت تمامی دست اندرکاران بیمارستا حضرت عیسی بن مریم علیه السلام
واقعا باید به همه ی شما زحمت کشان این مرکز خیریه تبریک و خدا قوت گفت . خداوند روح مادران و پدران شما را قرین رحمت الهی نماید.

KamagraIcu

درود خداوند به شما خیران سلامت و تمامی پزشکان بیمارستان حضرت مریم علیه السلام

BrandonDum

خیران و کارکنان بیمارستان حضرت مریم سلام الله علیه
فعالیت بدون وقفه شما در طول شبانه روز ، گرما و سرما و شرایط سخت، باعث ایجاد آرامش در میان شهروندان و جامعه می شود که این خود کاری بزرگ و قابل تحسین است.

Barrydut

درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است. شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا. توفیق قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه ی شما باشد.
تویی آن گوهر پاکیزه که در عالم قدس ذکر خیر تو بود حاصل تسبیح ملک

Pythick

خداوند با دستان تو دست انسان گرفتاری را گرفته است ،
وقتی دست افتاده ای را می گیری و لبخند را مهمان قلبش می کنی ؛
و این چه زیباست.
نازنین ، دستانت نورانی و بوسیدنی شده اند

ViagraEus

خانواده های نیازمند، از کمک و کار خیر شما برای کمک به ما در ارائه خدمات خود به نیازمندان قدردانی می کنند.

CialisPol

از شما متشکریم که برای جمع آوری کمکهای مالی برای ما در میان دوستان خود تلاش کردید و چنین کمک مالی سخاوتمندانه ای به ما کردید. ما قصد داریم برای پیگیری مأموریت خود، اطمینان خاطر حاصل کنیم که کودکان نیازمند هر روز وعده های غذایی مقوی دریافت می کنند.

StevenEpise

خیرین بزرگوار بیمارتان حضرت مریم سلام الله علیه
کمک مالی سخاوتمندانه شما کمک زیادی به ما می کند تا زندگی بسیاری از انسان ها را بهتر کنیم.

Rsenelish

موسسه خیریه بیمارستان حضرت مریم علیه السلام ،که صرفاً به کمک های مردمی متکی است تا درهای ما را باز نگه دارد و به کارهایی که می خواهیم انجام دهیم ادامه دهد.
ما از اهدای سخاوتمندانه شما بسیار قدردانی می کنیم.

Kimonicelish

کارکنان و خیران عزیز بیمارستان حضرت مریم سلام الله علیه اصفهان
خانواده های نیازمند، از کمک و کار خیر شما برای کمک به ما در ارائه خدمات خود به نیازمندان قدردانی می کنند.

Dennisrip

به عنوان یک انسان، می خواهیم از صمیم قلب از کار خیر شما قدردانی کنیم.
کار شما به ما این امکان را داده است که به تلاش برای تغییر زندگی افراد بی بضاعت ادامه دهیم.

Kamagra

کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند بزرگ هر کسی را نصیب نخواهد کرد. آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو دارند. اینان به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی اند و از بهترین پاداش برخوردارند.
برخود فرض دانسته از حسن التفات عمل نیکو شما عزیزان مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نماییم و از آن کریم دانا و بینا، خیر دنیا و آخرت شما نیکوکاران ارجمند را مسالت و در روز قیامت ماجور درگاه حضرت احدیت باشید.

بهاذانی

مجمع خیرین سلامت بر خود می بالد که شخصیت هایی پاک نهاد و نیکوسرشت به پشتوانه‌ی توانایی و دانایی خود در راستای تامین سلامت انسانها همت خویش را به کار گرفته‌اند و مجدانه تلاش می نمایند
این توفیق الهی مبارکتان باد

نظری

خیریـن سلامت، بـاران سخـاوت و کرامـتشان به عرصه امیـد به زندگی و سلامتی حیات بخشیده است و خدا را شاکریم که دانشکده علوم پزشکی اصفهان از دیربـاز از مهـر و الطـاف خیـرین و واقفیـن نیک اندیش حوزه سلامت برخوردار بوده و برکت حضور این عزیزان شامل حال حوزه تحت پوشش این دانشگاه نیز شده است.

جوزدانی

کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند بزرگ هر کسی را نصیب نخواهد کرد. آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو دارند. اینان به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی اند و از بهترین پاداش برخوردارند.
برخود فرض دانسته از حسن التفات عمل نیکو شما عزیزان مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نماییم و از آن کریم دانا و بینا، خیر دنیا و آخرت شما نیکوکاران ارجمند را مسالت و در روز قیامت ماجور درگاه حضرت احدیت باشید.

اسماعیلی

همدلی، همگامی و تلاش ارزشمند و مداوم خیرین در همه ی دوران و تبلور این روحیه اتحاد و مسئولیت پذیری، مولفه ای است که نظام سلامت کشور به عنوان الگوی مثال زدنی حضور ارزشمندشان را ارج می نهد.

اکبری

مشارکت و همراهی شما خیرین در نظام سلامت ارزشمند و از موهبت های الهی است.

کیوان

به همین مناسبت گرامیداشت روز اکرام و تکریم خیرین از خداوند متعال توفیق بهره مندی هرچه بیشتر از فیوضات عزیز و عنایات مولود کریم آن را خواستارم.

محمد حسینی

برایت دعا می کنم؛ تویی که از مهربانی آفریده شدی؛ تویی که پاداش فردایت، بهشت است؛ تویی که چون موج متلاطمی؛ تویی که فداکارانه، کودکان مرا شادمان ساختی؛ تویی که گرد محرومیت را از چهره ام پاک کردی؛ تویی که در جشن نیکوکاری، شادی ات را به خانه ام آوردی. آرزو می کنم بهاری همیشه سبز داشته باشی.

شوقی

کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند بزرگ هر کسی را نصیب نخواهد کرد. آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو دارند. اینان به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی اند و از بهترین پاداش برخوردارند.
برخود فرض دانسته از حسن التفات عمل نیکو شما عزیزان مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نماییم و از آن کریم دانا و بینا، خیر دنیا و آخرت شما نیکوکاران ارجمند را مسالت و در روز قیامت ماجور درگاه حضرت احدیت باشید

داوود

با سلام خیرین عزیز
موفقیت به شما و خانواده محترم تبریک عرض نموده و برای شما بهترین ها را آرزومندم.
امیدوارم سالی پر از سلامتی، خوبی، خوشی و موفقیت را شروع کنید و به تمام اهداف خود برسید.

پیروز و سرافراز باشید.

براوانی

بهداشت و سلامت مسری است!
اما منتظر نباش که تو از دیگران بگیری!
تو حامل آن باش..

احمدی

بینِ تکرارِ مکرارت؛ کم‌تر حسی پیدا می‌شه که حال‌ِ خوب به‌همراه داشته باشه.
شاهدِ اشکِ اندوه دیگران بودن خوشایند نیست اما شاهدِ اشک شوق بودن، لذت‌بخش‌ترین حسی که می‌تونیم تجربه کنیم.
لذت‌بخش‌تر این‌که بدونیم خودمون حس خوبو می‌سازیم. سلام و درود بر خیران عزیز که هیچگاه از ذهن ها بیرون نمی روید.

کبورانی

باغبان کم بضاعت منزل ما، هجده سال پیش ، پسری را به فرزندی پذیرفت که مهر امسال دانشجوی مهندسی عمران در یکی از دانشگاههای تهران شد. اگر مهر این باغبان نبود ، شاید فقر هرگز به او اجازه ی بالندگی نمیداد.ما نیز باغبان باشیم تا تمام کودکانمان فردای خوبی برای میهنمان بسازند.

سلیم

قصۀ کودکی دکتر حسابی را خوانده‌ای؟ گاهی از شدت تنگدستی نان خشکِ دورریز مردم را برمی‌داشت و می‌خورد. حسابش را بکن؛ اگر کودک نیازمندی را کمک کنی و او یک آدم‌حسابی بشود، چه حظّی می‌بری!

کمیل

از من نیست نمیدونم کجا شنیدم اما یک مدت روی دیوار اتاقم گذاشته بودم
(چنان باش وچنان زندگی کن که اگر همه مثل تو بودن این زمین بهشت می شد)
تو تکه ای از روح خدایی همین برای بهترین شدنت کافی نیست؟

اکبریان

موفقیت چیزی نیست که دیگران از تو انتظار دارند موفقیت چیزی است که تو به آن می‌اندیشی.

تبریکات صمیمانه‌ام را پذیرا باش

محمد عبداالله

یه موقعی مداد نوکی تازه به بازار اومده بود. خیلی جالب بود؛ همیشه نوکش تیز بود و دیگه نمی خواست بتراشیش. اون روزها خیلیهامون تو حسرت داشتنش بودیم. بیاییم کاری کنیم که کودکان امروز کمتر حسرت بخورن.

امیر

وقتی میدونی یه قلب مهربونی پشتت هست؛ از هیچ چیز نمی ترسی، وقتی میدونی یه قلب مهربون داره حمایتت می کنه؛ پیش میری و موفق می شی. کاش بتونیم پشتیبان کوچکی برای کودکان کم برخوردار باشیم و بهشون بفهمونیم که هستن و ما با قلبمون میبینیمشون…

گرمیان

بهداشت، بیایید این عهد را بپذیریم که در هر شرایطی بیشترین اولویت را به سلامتی خود خواهیم داد.
درود و سلام به خیران عزیز و دوست داشتنی بسمارستان حضرت مریم علیه السلام

فاطمه

اندک شمارند آنان که بدانند بر روی صحنه زندگی از برای چه آمده و وارسته و بند گسسته از خویشتن خویش، در گستره ای از کردارهای نیک، همگان را به انسانیتی اصیل رهنمون کرده باشند.‎
آری، نمی‌توان نگفت و ننوشت از آنان که عهده‌دار پژواک مهرورزی شده‌اند، آنان که تردید را به تصمیم رسانده و جوانه های کوچک انسانیت را بی‌ خستگی پاسدار شده‌ اند.

مهدی

“بنام خدا
خیران بیمارستان حضرت مریم علیه السلام
با تنظیم وقف نامه جهت احداث آسایشگاه برای بیماران روحی و روانی که انجام این نیت خیر به جهاتی تحقق نیافت، سپاس خدای بزرگ را که همزمان با همکاری جنابعالی و درایت مرحومه سرکار خانم … وانجام اقدامات لازم این مهم در بیمارستان رازی محقق گردید.
باتکرار این جمله از آن مرحومه (که اگر زحمات آقای … نبود این آسایشگاه ساخته نمی شد)
لازم میداند که از زحمات بی دریغ و کوششهایی که در این مدت جهت انجام نیت واقف خیراندیش معمول داشته اید از طرف خود و خانواده تشکر و سپاسگزاری نموده و به مصداق
نام نیکی گر بماند زآدمی
به که از او ماند سرای زرنگار
استمرار و ادامه خدمات بیشتری را برای جنابعالی آرزو می نماید.

محسن

امروز طراوت میهمان دل های ماست. امروز از آسمان عطوفت می بارد و درختان عاطفه را می بینی که میوه های ایثار نثار می کنند. امروز زمینیان آسمانی شده اند. امروز خدا در همین نزدیکی ها نعمت می پاشد. امروز فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می برند. امروز، روز نیکوکاری است.

علی اکبر

والباقیات و الصالحات خیرٌ عند ربّک ثواباً و خیرٌ مَردّا ۷۶مریم

ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است و بر اساس معارف دینی هر کس اثرنیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند ماجور است .
با این بیان ارج و اجر کار عزیزانی که با در اختیار نهادن ملک خویش و همراهی و همگامی نمودن با مردم بیمار منشا آثار و برکات در جامعه می باشند به خوبی نمایان می شود .
آنچه ارزش انسانی و وجهه ی اخلاقی این امور و هرگونه فعالیت خیر خواهانه و خدا پسندانه را از موارد مشابه آن متمایز می سازد علاوه بر عنصر اختیار و اراده ی خود درکمال آزادی و هم سویی و هم نوایی ، قصد و نیت الهی در انجام این گونه فرایض دینی و اخلاقی است.
از شما شهروند نیک اندیش بیمارستان حضرت مریم سلام الله علیه که با تبلور ایثار و سخاوتِ طبع با واگذاری زمین خود برای عموم و مشارکت جهت اجرای پروژه های عمرانی به اوج تکوین این خصایص متعالی نایل آمده اید ; به رسم ادب و احترام ،از این عمل خیر خواهانه – با عنایت به اینکه خدمت به خلق عین عبادت خالق است -این لوح سپاس تقدیم حضور ایثارگرانه و سخاوتمندانه شما می گردد.
از ایزد رحمان توفیق نیل به اهداف الهی ، انسانی و متعالی مسالت دارد.

نظری

صرفاً به کمک های مردمی متکی است تا درهای ما را باز نگه دارد و به کارهایی که می خواهیم انجام دهیم ادامه دهد.
ما از اهدای سخاوتمندانه شما بسیار قدردانی می کنیم.

محمد حسن

از شما متشکریم که برای جمع آوری کمکهای مالی برای ما در میان دوستان خود تلاش کردید و چنین کمک مالی سخاوتمندانه ای به ما کردید. ما قصد داریم برای پیگیری مأموریت خود، اطمینان خاطر حاصل کنیم.

مهیار

به عنوان یک انسان، می خواهیم از صمیم قلب از کار خیر شما قدردانی کنیم.
کار شما به ما این امکان را داده است که به تلاش برای تغییر زندگی افراد بی بضاعت ادامه دهیم.

فرببرز

کرامت از خرمن شما خوشه می چیند.
نیکوکاری از آسمان عطوفت شما می بارد و مهربانی، دست به دامان شماست.
شما که شادمانی را میهمان سفره نیازمندان کردید و عاطفه را شرمنده خود ساختید.
درود فراوان پروردگارتان بر شما باد و خجسته باد بر شما روز نیکوکاری.

سپهر

امروز طراوت میهمان دل های ماست.
امروز از آسمان عطوفت می بارد و درختان عاطفه را می بینی که میوه های ایثار نثار می کنند.
امروز زمینیان آسمانی شده اند.
امروز خدا در همین نزدیکی ها نعمت می پاشد.
امروز فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می برند. امروز، روز نیکوکاری است>.

هاشمی نسب

نفس باد صبا

عشقی از جنس طلا

دوری و دفع بلا

سال پر سود و صفا

یاری از سوی خدا

همه تقدیم شما

رضائیان

مهربانیت را سپاس که بار دیگر فرصتی به ما عطا کردی تا بتوانیم

آهنگ عشق، زندگی و نوع دوستی را به هم هدیه کنیم.

خیرین عزیز از ایزد منان برایتان سالی توام با عشق ورزی، آرامش، پیشرفت، سخاوت و سلامتی خواستارم.

سالکیان

برایتان دعا می کنم؛ شمائی که از مهربانی آفریده شدی؛ شمائی که پاداش فردایت، بهشت است؛ شمائی که چون موج متلاطمی؛ شمائی که فداکارانه، کودکان مرا شادمان ساختی؛ شمائی که گرد محرومیت را از چهره ام پاک کردی؛ شمائی که در جشن نیکوکاری، شادی ات را به خانه ام آوردی. آرزو می کنم بهاری همیشه سبز داشته باشی..

اصفهانی

امام صادق فرمود:

«کسی که در سختی ها به داد برادر مؤمنش برسد و گرفتاری اش را برطرف سازد و در برآوردن حاجتش به او کمک کند، به سبب این عمل ۷۲ رحمت نزد خداوند دارد که خداوند یکی از آنها را زودتر به او عطا می فرماید و با آن زندگی دنیایش را اصلاح می کند و ۷۱ رحمت دیگر را برای ترس و وحشت های قیامتش ذخیره می سازد.»>.

فرامرزی

خداوند منان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی و تقدیر از عزیزانی را ارزانی فرموده که همواره با عزمی راسخ در جهت پیشبرد اهداف متعالی خود و مسئولیت پذیری در جایگاه خدمت رسانی به هموطنان ارجمند به شایستگی تلاش میکنند. درود خداوند بر شما که محبت و اخلاص را با تلاش بی نظیر خود به تصویر می کشید. در همین راستا برخود لازم میدانیم از تلاش و کوشش شما صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. امید است در سایه عنایات ایزد منان موفق و موید باشید..

سهرابی

برای سهیم شدن در پاداش جمعی جشن نیکوکاری، حتی هدیه ای کوچک، یا بخشیدن مبلغی اندک نیز غنیمت است.

خداوند به بزرگ یا کوچک بودن کمک ما به نیازمندان، نظر ندارد. روز نیکوکاری، فرصت به دست آوردن پاداش و رضایت بی کران الهی است.

خوشا به حال کسانی که در روز جشن نیکوکاری، با ایثار خالصانه خود، رضای خداوند را جلب می کنند.

روز جشن نیکوکاری، جلوه گاه یک دلی و نوع دوستی ملت بزرگ ایران است.

سبحان

“هدیه های کوچک و بخشش های اندک هر کدام از ما در جشن نیکوکاری، در کنار یکدیگر، زندگی هزاران خانواده نیازمند را سامان می دهد.

جشن نیکوکاری، نمایش جلوه های بدیع انسانیت و نوع دوستی مردم شریف و خوش قلب ایران اسلامی است.

حضور ما در جشن روز نیکوکاری و بخشیدن هدیه ای هر چند کوچک به نیازمندان، نوروزی خوش را برای خانواده های تهی دست و بی سرپرست به ارمغان می آورد.

من، در جایگاه خودم، چه نقشی می توانم در جشن روز نیکوکاری داشته باشم؟

علی اکبر

“ما کودکان مهربان و دانای ایران، در روز نیکوکاری، با شکستن قلک های خود و کمک به کودکان نیازمند، به همه نشان می دهیم که چقدر بزرگیم.

بیایید در جشن روز نیکوکاری، با تشویق کودکان خود به کمک به دیگران، روحیه ایثار و نوع دوستی و انسانیت را در وجود آنان تقویت کنیم.

شرکت در جشن نیکوکاری و حضور در صف نیکوکاران خوش قلب جامعه، موجب صفای باطن، آرامش درون، فراگیری امور خیر، و رضایت پروردگار می شود.

خداوندا! امروز با خلوص دل در کمک به بندگان نیازمند تو می کوشم؛ باشد که نام مرا در شمار نیکوکاران قرار دهی.

شیران منش

هدیه های کوچک و بخشش های اندک هر کدام از ما در جشن نیکوکاری، در کنار یکدیگر، زندگی هزاران خانواده نیازمند را سامان می دهد.

جشن نیکوکاری، نمایش جلوه های بدیع انسانیت و نوع دوستی مردم شریف و خوش قلب ایران اسلامی است.

حضور ما در جشن روز نیکوکاری و بخشیدن هدیه ای هر چند کوچک به نیازمندان، نوروزی خوش را برای خانواده های تهی دست و بی سرپرست به ارمغان می آورد.

من، در جایگاه خودم، چه نقشی می توانم در جشن روز نیکوکاری داشته باشم؟.

کمارانی

برای کسانی که نیکی کردند، در این جهان نیکی است و بی گمان سرای واپسین بهتر است؛ چه خوب است سرای پرواپیشگان!

پس، خدا پاداش این جهان و پاداش نیکوی سرای آخرت را به آنان ارزانی داشت و خداوند نیکوکاران را دوست دارد.

71
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x