پیام تبریک حسین فسائی به مناسبت روز محیط بان

پیام تبریک حسین فسائی به مناسبت روز محیط بان

حسین فسایی، مسئول بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور وفرمانده قرارگاه جهادی جامعه کارگری کشور درپیامی روز محیط بان را به محیط بانان کشور تبریک گفت واززحمات ایشان تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

حسین فسایی، مسئول بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور وفرمانده قرارگاه جهادی جامعه کارگری کشور، پیام تبریک روز محیط بان راصادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

محیط بانی و صیانت از زیستگاه متنوع و طبیعی و حیات وحش از دستبردهای قهرآمیز و رخدادهای طبیعی و انسان ساز را باید یکی از رسالت های مهم و درخور تحسین تلقی کرد، چراکه بدون حضور این عزیزان ایثارگر و جان برکف شاید امروز بخش مهمی از عرصه‌های طبیعی و حیات وحش عملا از دست می رفت و نابود می شد.

کسانی که جان خود را بر سر حفاظت و حراست از انفال الهی و طبیعت ارزشمند خدادادی فدا می کنند، انسان های وارسته و از جان گذشته ای هستند که تقدیر و تشکر از مجاهدت آنان وظیفه آحاد جامعه است و این روز، فرصت مغتنمی برای این وظیفه مهم است.

اینجانب؛ حسین فسائی، روز محیط بان را بر دوستداران طبیعت، حیات وحش و محیط زیست بویژه محیط بانان عزیز تبریک می گویم و از آستان خداوند بزرگ، سلامت و مصونیت در راستای ادای رسالت سنگینی که بر دوش دارند، را برایشان مسئلت دارم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x