قحطی در رمضان!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
اسدالله علم درباره اوضاع مردم تو ماه رمضان مینویسد: در این ماه رمضان در شهر نه گوشت، نه مرغ پیدا میشود و این بسیار بد است. فرمودند آخر مردم میخرند و احتکار میکنند. عرض کردم اگر برنامهای باشد و مردم اطمینان پیدا کنند که آن چه به دستشان میرسد دنباله دارد، هیچکس احتکار نمیکند. این که هست به علت عدم اطمینان مردم میباشد و متأسفانه میبینم دولتیها در خواب خرگوشیاند. دیگر شاهنشاه چیزی نگفتند.
یادداشتهای علم، سال ۱۳۵۵- ۱۳۵۶، جلد ششم، صفحه ۴۱۰
انتهای پیام/*
