اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

قحطی در رمضان!

قحطی در رمضان!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

اسدالله علم درباره اوضاع مردم تو ماه رمضان می‌نویسد: در این ماه رمضان در شهر نه گوشت، نه مرغ پیدا می‌شود و این بسیار بد است. فرمودند آخر مردم می‌خرند و احتکار می‌کنند. عرض کردم اگر برنامه‌ای باشد و مردم اطمینان پیدا کنند که آن چه به دستشان می‌رسد دنباله دارد، هیچ‌کس احتکار نمی‌کند. این که هست به علت عدم اطمینان مردم می‌باشد و متأسفانه می‌بینم دولتی‌ها در خواب خرگوشی‌اند. دیگر شاهنشاه چیزی نگفتند.

یادداشت‌های علم، سال ۱۳۵۵- ۱۳۵۶، جلد ششم، صفحه ۴۱۰

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x