آمریکا خواستار توقف غنیسازی ۶۰ درصدی در ایران شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
نماینده آمریکا در جلسه شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی:ایران به توسعه برنامه هستهای خود ورای حدود برجامی ادامه میدهد.
ما خاطرنشان کردهایم که تولید مداوم اورانیوم غنیسازی شده تا خلوص ۶۰ درصد توسط ایران هیچ هدف صلحآمیز معتبری ندارد.
خواستار پایان فعالیتهای هستهای ایران هستیم.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
