پست ترین انسان ها از نظر هیتلر
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

از هیتلر پرسیدند پست ترین انسانها کیستند؟
گفت کسانی که در تصرف کشورهاشون با من که بیگانه بودم همکاری کردند چون وطن مادره و اونها با من همکاری کردند تا حتی به مادرشون مسلط بشم.
امینی آزاده
انتهای پیام/*
