اجتماعی استان فرهنگ و هنر

«سفید» مهمان جدید ایرانشهر شد

«سفید» مهمان جدید ایرانشهر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نمایش «سفید» به نویسندگی امیر ابراهیم‌زاده و کارگردانی صادق برقعی بازیگر تئاتر و تلویزیون از روز پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.
صادق برقعی پیش ازاین در نمایش‌های «لانچر۵»، «پینوکیو»، «ژپتو»، «دامپزشکی»، «پاره سنگ در جیب‌هایش»، «حذف به قرینه معنوی» و «خاک سفید» به ایفای نقش پرداخته‌است.
«سفید» اولین تجربه برقعی در جایگاه کارگردانی است که به روایت زندگی پر از پنهان‌کاری یک خانواده و تلاش آنها برای القای تصویر شخصی‌شان از واقعیت می‌پردازد.
غزاله زعیم، زهرا مهرابی، ساناز آقایی، بی‌تا عزیز، صادق برقعی و سپهر طهرانچی بازیگران نمایش «سفید» هستند.
رها جهانشاهی مجری طرح این اثر است.
اطلاعات تکمیلی این اثر به‌زودی منتشر خواهد شد.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x