اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

سرباز فراجا، ناجی کودک ۸ ساله شد

سرباز فراجا، ناجی کودک ۸ ساله شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: سرباز وظیفه شناس فرماندهی انتظامی شهرستان فریدن با از خودگذشتگی یک کودک ۸ ساله را از مرگ حتمی نجات داد.

سرهنگ رضا الوندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان کرد: روز ۲۵ آذرماه سال جاری شهروندی طی یک تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع آتش سوزی در منزلی واقع در یکی از محلات شهرداران از توابع شهرستان فریدن خبر داد که بلافاصله موضوع به کلانتری۱۱ این فرماندهی ارجاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این پیام ماموران واحدگشت این کلانتری به محل اعزام و مشاهده کردند طبقه همکف یک ساختمان ۲ طبقه دچار حریق شده و خانمی با حالتی نگران و پریشان نیز مقابل در ایستاده و از مردم برای نجات کودکش که داخل منزل بود کمک می خواست.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان عنوان کرد: در این هنگام سرباز وظیفه شناس فراجا با از خودگذشتگی تمام چفیه ای که به همراه داشت را دور سر و صورت خود بسته و به دل آتش زد و پسربچه ۸ ساله را به آغوش کشیده و به صورت صحیح و سالم از درون آتش خانه به بیرون کشید.

سرهنگ الوندی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه احتمال انفجار و گسترده شدن حریق وجود داشت ماموران بلافاصله شیراصلی گاز و کنتور برق را قطع کرده و در ادامه این مامور وظیفه شناس با استفاده از کپسول اطفاء حریقی که داخل خودروی واحد گشت بود آتش منزل را تا قبل از آمدن نیروهای آتش نشانی به طور کامل خاموش کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به تشویق مردم حاضر در صحنه از اقدام شجاعانه مامور وظیفه شناس فراجا گفت: نیروهای آتش نشانی نیز پس از حضور در محل از اقدام سریع، به موقع و بهنگام ماموران پلیس در اطفاء حریق منزل مذکور قدردانی کردند.

سرهنگ الوندی در خاتمه ضمن قدردانی از این سرباز وظیفه شناس گفت: ماموران فراجا هرلحظه آماده کمک و خدمت رسانی به شهروندان هستند و از هیچ تلاش و کوششی درراه تامین امنیت و آرامش مردم حتی نثار کردن جان خود دریغ نمی کنند و فرماندهی انتظامی کشور به وجود چنین نیروهایی که در شرایط بحرانی نجات جان دیگران را به جان خود ترجیح می دهند افتخار کرده و به خود می بالد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x