اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی مرکزی

پیام تسلیت دبیرکل نهاد بین المللی صلح و سازش به مناسبت شهادت شهید سید رضی موسوی

دکتر شکاری دبیر کل نهاد بین المللی صلح و سازش تهران درپیامی شهادت سردار شهید سید رضی موسوی را به ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا و نهاد مقدس سپاه پاسداران و هم رزمان و خانواده معظم شهید تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش واحد روابط عمومی رسانه وخبر نهاد بین المللی صلح و سازش تهران دکتر شکاری پیام تسلیت شهادت سردار شهید سید رضی موسوی را صادرکردند.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله القاصم الجبارین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب آیه ۲۳)برخی از مؤمنان، بزرگمردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند وفا کردند و بر آن عهد ایستادگی کردند تا در راه خدا شهید شدند و برخی به انتظار فیض شهادت مقاومت کرده و عهد خود را تغییر ندادند.

شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق را به ملت ایران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت می‌گویم.

خبر شهادت برادر مجاهد و رزمنده خستگی‌ناپذیر، سردار میدان‌های نبرد حق علیه باطل و سرباز مکتب اهل‌بیت(ع) و حضرت امام خمینی(ره)، سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه که از هم‌رزمان سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بود، قلبمان را مالامال از اندوه هجران و فراق آن عزیز مهاجر الی الله کرد.

اینجانب شهادت این سردار والامقام را به ولی‌امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا و نهاد مقدس سپاه پاسداران و هم‌رزمان و خانواده معظم شهید تبریک و تسلیت گفته و برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه باریتعالی مسئلت دارم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمدی

سلام بر مردان خدا

درود بر دبیر خوب و زحمت کش نهاد بین المللی صلح و سازش

محمد امین

سلام
جناب آقای دکتر شکاری دبیر کل نهاد بین المللی صلح و سازش تهران از زحمات شما سپاسگذارم و امیدوارم که مثل همیشه در این عمل خیر پیروز باشید.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x