رونمایی از پوستر جشنواره ادبی کتاب همتا همراه با ویژه برنامه شب یلدا

رونمایی از پوستر جشنواره ادبی کتاب همتا همراه با ویژه برنامه شب یلدا

انجمن شاعران جوان استان اصفهان


پایگاه خبری احوال نیوز: به گزارش روابط عمومی انجمن شاعران جوان استان اصفهان، آئین رونمایی از پوستر جشنواره ادبی کتاب همتا همراه با ویژه برنامه شب یلدا باحضور جمع بزرگی از شاعران استان اصفهان به میزبانی انجمن شاعران جوان استان اصفهان سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ در فرهنگسرای اندیشه برگزارشد.

انجمن شاعران جوان استان اصفهان


در این مراسم دکتر مهرناز آزاد رئیس انجمن شاعران جوان استان اصفهان ، دکتر محمد ابراهیم شایان دبیر انجمن ادبی شیخ اشراق و محمدرضا لطیفی محقق و پژوهشگر تاریخ و ادبیات به ایرادسخنرانی پرداختند.

انجمن شاعران جوان استان اصفهان
انجمن شاعران جوان استان اصفهان

اجرای برنامه با وحید عبداللهی و موسیقی در دو بخش ابتدا توسط محمد جواد ابراهیمی و سپس  گروه هنری زنده رود ،  علی وطن خواه، مصطفی هاشمی، حسن قاسمی و ثبت تصاویر توسط عکاس حرفه ای رسانه و خبر مهدی جانی پور انجام شد.

انجمن شاعران جوان استان اصفهان

همچنین در این رونمایی، صفورا صفرزاده، آقای مختاری،سحر کاظمی، داوود عبداللهی،کیهان ژولیده،زیبا غفاری،استاد افتخاری، طاها امینی،روح الله صابری، منیژه باقری،جواد افتخاری، خانم شیخی،اکبر امینی ،سید محمود رضوی، مجتبی بردیامهر، هادی نوربخش، نوشین خاتون آبادی، مهناز بقایی،عاطفه پاک نژاد، ناهید ابراهیمی، شهلا کیانی، نیلو قاسمی،مصطفی عرفانی،فاطمه زمانی، ملیکا غفاری به ارائه آثار شعری خود پرداختند.

انجمن شاعران جوان استان اصفهان
انجمن شاعران جوان استان اصفهان


به گفته دکتر مهرناز آزاد دبیر جشنواره ادبی کتاب همتا، این جشنواره درابتدای آذرماه ۱۴۰۲ توسط انجمن شاعران جوان استان اصفهان اطلاع رسانی شد ، در این جشنواره از شاعران سراسر کشور خواسته شده است تا آثار خود را جهت بررسی و چاپ در کتاب همتا به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.مهلت ارسال آثار تا ۱۵ دی ماه اعلام گردیده است.

وی در ادامه افزود: آثار رسیده توسط داوران بررسی و بهترین آنها در مجموعه ای با همین نام به چاپ خواهدرسید.

مهرناز آزاد با اشاره به اینکه تا کنون بیش از صد اثر به دبیرخانه رسیده است گفت: امیدوار است عزیزانی که مایل به شرکت دراین جشنواره هستند هرچه سریع تر آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند. 

انجمن شاعران جوان استان اصفهان
انجمن شاعران جوان استان اصفهان

لازم به توضیح است انجمن شاعران جوان استان اصفهان در سال ۱۳۷۸ فعالیت های فرهنگی و ادبی خود را آغاز و با بیش از ۲۵ سال فعالیت در حوزه های شعر و داستان تا کنون موفق به تربیت صدها جوان و نوجوان در این حوزه ها گردیده است.این انجمن هرهفته روزهای سه شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹ در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان جی اصفهان با کلاس های کارگاهی شعر و داستان  دربخش نخست و کارشناسی ونقد وبررسی اشعار ارائه شده توسط شاعران دربخش دوم تلاش می کند تا توسط کارشناسان خود که همیشه از اساتید برجسته استان و کشور انتخاب گردیده اند همچنین با معرفی بهترین کتاب های ادبی فرهنگی در هر جلسه سطح کیفی آموزش را دراین انجمن بالا نگه دارد.که البته رزومه این انجمن نشان می دهد توانسته است با خوبی این ماموریت معنوی را با انجام برساند و هرسال تعداد قابل توجهی شاعر ونویسنده به جامعه ادبی کشور تقدیم کند.

انجمن شاعران جوان استان اصفهان

جهت پیوستن به پیج انجمن شاعران جوان استان اصفهان می توانید با روابط عمومی انجمن ۰۹۱۳۶۵۸۳۴۵۷ (کمالی) تماس حاصل و اطلاعات کامل در خصوص جشنواره کتاب همتا را نیز از طریق همین شماره دریافت نمائید.

الهه کمالی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الینا

کاش بیشتر اطلاع رسانی شده بود چند نفر از دوستان بنده در این برنامه نبودند و من ناراحت شدم

زهره

برنامه ای بسیار عالی بوده است کاش دوستان بیشتری و اهالی رسانه ای بیشتری به این برنامه خوب دعوت می شدند نه عده ای خاص
ممنون

زهره

کاش این مسئول محترم بیشتر اطلاع رسانی می کرد تا افراد بیشتری حضور پیدا می کردند.
ولی همیشه ای کاش

محمد

سلام
ای کاش قبلا بیشتر اطلاع رسانی می کردید تا شرکت کنندگان بیشتری حضور پیدا می کردند.

زهره

سلام
برنامه دور همی خوبی بود

زهره

دقیقا اطلاع رسانی در ساعت های آخر انجام شد که باید انجمن زودتر اطلاع رسانی کند.

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x