اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

برگزاری آئین نکوداشت روز جهانی استاندارد همزمان با روز ملی کیفیت در اداره کل استاندارد اصفهان

برگزاری آئین نکوداشت روز جهانی استاندارد همزمان با روز ملی کیفیت در اداره کل استاندارد اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در یکصدمین سال تاسیس سازمان ملی استاندارد و همزمان با روز ملی کیفیت، آئین نکوداشت روز جهانی استاندارد و تقدیر از واحدهای تولیدی نمونه استان با حضور جناب آقای حقیقت سرشت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیر کل گمرک، مدیرکل تعزیرات، رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، مدیران عامل شرکت‌ها و واحدهای تولیدی، آزمایشگاه‌ها و شرکت‌های بازرسی، مسئولین کنترل کیفیت و همکاران اداره کل برگزار شد.
در ابتدای مراسم، علی مالکی سرپرست اداره کل ضمن عرض خوشامدگویی به حاضرین و محکومیت جنایات رژیم جعلی در فلسطین اشغالی و غزه به بیان اهداف و ماموریت‌های استاندارد پرداخت و با توجه به مشکلات و موانع موجود از همه مسئولین استان در راستای اجرای کامل قانون برای حفظ و ارتقاء سطح کیفیت در استان یاری طلبید.
وی گفت: این اداره کل با تکیه بر توان و تخصص نیروهای خود با تمام وجود برای اجرای استانداردها و حفظ سلامت عموم شهروندان تلاش خواهد نمود.


در ادامه جناب آقای حقیقت سرشت، ضمن تشکر از برپائی این مراسم، بر حمایت مجموعه مدیریت استان در راستای اجرای کامل برنامه تحولی سازمان ملی استاندارد در سطح استان اصفهان تاکید نمود و گفت: صحبت از استاندارد، ذهن‌ها را به سمت کیفیت که موضوع مهم و جامعی است می‌کشاند؛ برای کیفیت بخشی باید به سمت جهت‌دهی تولیدات به‌ منظور ارزش آفرینی خدمات برای مردم گام برداشت و نیز باید جهت دهی‌ها هم در مقیاس و هم در رویه‌ها بدنبال خلق ارزش آفرینی در تولیدات باشد.
وی با تاکید بر اینکه استاندارد و کیفیت از موضوعات مهمی است که باید مدنظر واحدهای تولیدی قرار بگیرد، گفت: کیفیت، ظرفیت و قیمت از مزیت‌های رقابتی به‌شمار می‌آید.
سپس جناب آقای کشانی، رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، به بیان موانع و برخی موازی کاری‌ها پرداخت و ضمن تشکر از مجموعه استاندارد استان، خواستار رفع موارد مربوطه برای حمایت از تولید با کیفیت شد.
در ادامه واحدهای تولیدی نمونه ملی به بیان نقطه نظرات و تجربیات خود پرداختند.
در پایان از واحدهای تولیدی نمونه استان در سال ۱۴۰۱ و همچنین برگزیدگان جایزه ملی کیفیت با اهداء تندیس و لوح سپاس، تقدیر شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x