اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران حقوق بشر دین و اندیشه سیاسی مرکزی

پایان سکوت، چون این بار فرق دارد / چرا حتما باید موضعمان را اعلام کنیم؟

پایان سکوت، چون این بار فرق دارد / چرا حتما باید موضعمان را اعلام کنیم؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۱-در طول تاریخ جعلی رژیم صهیونیستی، هیچ زمانی مقاومت اینطور پرقدرت و با پشتوانه مردمی، چنین ضربه ی کاری ای نزده بود که رژیم مارگزیده دیگر نتواند خود را آرایش کند به نمایش رسانه ها بگذارد.


۲-رژیم هیچ زمانی اینقدر عریان خودرا نشان نداده بود. اینطور بی محابا دست به کشتار بی گناه ترین انسانها یعنی کودکان و زنان نزده بود و با افتخار آن را جار نمی زد. این حجم از وحشیگری اثر ترسی است که مقاومت به جانشان انداخته مثل گاو زخم خورده ای که پارچه قرمز نشانش میدهند،احساس خطر کرده و به درو دیوار میکوبد.. رژیم فرصت فکر کردن ندارد و بتمامه و عریان هر چه دارد را به نمایش گذاشته. کودک میکشد، نه یکی یکی، هزارتا هزار تا. تکنیک های جنگی ای بکار میبرد تا خانه ها با خاک یکسان شود که جنبنده ای یا خانه ای برای زیستن به جا نماند. و بیمارستان را امن اعلام میکند و بعد بمباران میکند تا کودکان بیشتری در خون بغلتند… بی شک این یکی دیگر پایان اسراییل است.
حرفی بین انسانها و وجدانشان باقی نمی ماند

۳- ارتباطات مجازی راه را برای شکست این امپراتوری جهانی رسانه ای هموارتر کرده… حتی با سانسور های موجود شبکه های اجتماعی و خبری هم نمیشود چشمها را بست و ندید.افکار عمومی جهان و وجدان انسانی این شر مطلق را دیگر شناخت که شناخت.
همه چیز عیان است…

۴- مقاومت توانست با سند و مدرک ظلم اسرائیل را تیتر اول اخبار دنیا کند.
رژیم دیگر نمیتوانند مظلوم نمایی کنند و پشت هولوکاست پنهان شوند و زیرپوستی به جان و خانه های مردم بیفتد و آواره شان کنند. هولوکاست واقعی را خود صهیونیستها در غزه به راه انداختند.
از طرفی دیگر هیچ فردی در دنیا بهانه ندارد که از این ظلم خبر نداشتم یا ظلم بزرگی نیست.
دیگر نمیشود به گوشه خانه هایمان بخزیم و در سکوت سرد بی خبری از ظلم کز کنیم. این موج خون، این سونامی بزرگ نفرت از ظلم اسرائیل را نابود خواهد کرد.
سکوت جایز نیستالا یا اهل العالم…

پ.ن.پ: رژیم سفاک و خون آشام و اشغالگر قدس نابود شدنی است.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x