اجتماعی بین الملل تصاویر حقوق بشر حوادث دین و اندیشه سیاسی

جنگ ادامه دارد!

جنگ ادامه دارد!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

عملیات طوفان الاقصی، مانند ارّه در بدن غرب وارد شد و در عملی جنون‌آمیز برای خارج کردن اره، دست به جنایت مستشفی المعمدانی زد.
فراموش نکنیم که جنگ، در این وضعیت تراژیک و غیرقابل توصیف، چه در سطح روانی و چه در میدان ادامه دارد و مهره‌های شطرنج با احتیاط اما به سمت جنگ گسترده برداشته می‌شود.
درآوردن ارّه از قلب شیطان، توسط ایالات متحده آمریکا، در جهت تنفس مصنوعی به جنگ، شوک به جهان و عملی شبیه به حمله اتمی به هیروشیما بود تا به زعم خود، با استفاده از سلاح کشتار جمعی و عقب‌نشینی جامعه جهانی، کنترل اوضاع را بدست گیرد.
گویا جبهه مقاومت، درحال هماهنگی، ابتدا برای حملات کوچک به پایگاه‌های آمریکایی و در مرحله بعد مواضعی مثل ناوهای هواپیمابر و محاصره کردن و تنگ تر کردن حلقه محاصره از جبهه‌های مختلف است. اگر پاسخ مقاومت، به اقدام اخیر رژیم، سخت نباشد، جنگ را طرف مقابل برده و تا سال‌ها امکان ضربه به او نخواهد بود!
در حال حاضر بن‌سلمان و بن‌زاید، عملا خود را در اختیار غرب قرار داده‌اند و با دیپلماسیِ جبهه مقاومت برای ضربه زدن به وضعیت انرژی جهان و به خصوص اروپا، همراهی نمی‌کنند.
آمریکا رسماً ایران را به حمله مستقیم در صورت مداخله در جنگ تهدید کرده است که همه می‌دانند آمریکا دیگر آن آمریکای قبل از ۲۰۰۸، نیست و همچنین پس از حمله موشکی به پایگاه عین الاسد، توخالی بودن ارتش و نظامی‌گری آن گوش جهان را پر کرد اما پادوهای او در داخل آماده شده‌اند تا دلهره و ترس از وقوع جنگی را در دل ملت بیاندازند! جنگی که به احتمال خیلی زیاد به ایران کشیده نخواهد شد و هماهنگی مقاومت به داخل فلسطین اشغالی خواهد رفت…

پ.ن.پ: رژیم سفاک و خون آشام و اشغالگر قدس نابود شدنی است.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x