اجتماعی استان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خبر داد:ثبت‌نام ۵۸ هزار دانش‌آموز در «سفیر مهر» برای استفاده از سرویس مدرسه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خبر داد:ثبت‌نام ۵۸ هزار دانش‌آموز در «سفیر مهر» برای استفاده از سرویس مدرسه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از ثبت‌نام ۵۸ هزار دانش‌آموز در «سفیر مهر» برای استفاده از سرویس مدرسه خبر داد.

محمد پرورش با بیان اینکه سامانه سفیر مهر با کارکرد ثبت نام برای سرویس مدرسه از ششم شهریورماه راه اندازی شده است، اظهار کرد: تاکنون حدود ۵۸ هزار نفر در این سامانه ثبت درخواست سرویس مدرسه کردند و اطلاعات یک هزار و ۹۰۰ مدرسه بارگذاری شده است.

او با اعلام اینکه اطلاعات ۶۵۰۰ راننده در این سامانه وجود دارد، افزود: همانطور که در صفحه اول این سامانه ذکر شده است، خدمت رسانی سرویس مدارس به صورت جمعی انجام می‌شود و در صورت وجود سرویس و مسیر، امکان سرویس‌دهی وجود دارد. بنابراین با توجه به پراکندگی مدارس و مسیرها، تعدادی از درخواست‌ها در سرویس قرار نمی‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه تاکنون ۴۶ شرکت حمل‌ونقل دانش‌آموزی نسبت به مسیربندی دانش‌آموزان اقدام کرده اند، گفت: دانش‌آموزی که درخواست او تأیید نشده می‌تواند با شماره تلفن‌ها و آدرس شرکت که در سامانه وجود دارد، موضوع را پیگیری کند تا موضوع از سوی شرکت زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی پیگیری شود.

او پیش پرداخت سرویس مدارس را بر اساس مصوبه کارگروه ماده ۱۸، حداقل یک و نیم تا دو میلیون تومان دانست و افزود: از خانواده‌ها درخواست داریم هرگونه تخلف در این زمینه را به سازمان تاکسیرانی گزارش دهند.

به گفته او، این پیش پرداخت اولیه است که ابتدا و تا زمان قرارداد پرداخت می‌شود و پس از مشخص شدن قرارداد، مبلغ کامل و نرخ اعلام خواهد شد.

پرورش با بیان اینکه نرخ سرویس مدارس بر اساس تعرفه مصوب در سامانه سفیر مهر بارگذاری خواهد شد، گفت: این نرخ طبق مسافت منزل تا مدرسه و میزان مسافت به کیلومتر محاسبه می‌شود که امسال نرخ یک ماه کرایه سرویس دانش‌آموزان برای کوتاه‌ترین مسیر به ازای یک کیلومتر، ماهانه ۷۱۵ هزار تومان است و با افزایش مسافت، مبلغ نیز بیشتر خواهد شد.

او با بیان اینکه امسال نرخ سرویس مدارس به‌صورت سیستمی محاسبه و براساس تعرفه مصوب اعلام می شود، افزود: نرخ مصوب در سامانه بارگذاری شده است، اما باید مسیربندی انجام و راننده مشخص شود که در بعضی مسیرها این اقدامات انجام شده و سعی می‌کنیم تا ۲۰ روز آینده نرخ‌ها و کیلومترها مشخص و از طریق سامانه سفیر مهر اعلام شود.

آنطور که مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت، سامانه سفیر مهر بسته شده اما امکان رصد سرویس‌دهی در سامانه وجود دارد و افرادی که ثبت‌نام کردند، می‌توانند به سامانه مراجعه کرده و وضعیت حال دانش‌آموز و پیش‌پرداخت را رصد کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x