اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه حقوق بشر دین و اندیشه سیاسی مرکزی

پیام تسلیت مسول بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت شهادت امام محمد باقر

حسین فسائی درپیامی شهادت امام محمد باقر را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و بسیج جامعه اسلامی جامعه اسلامی کارگران کشور تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور حسین فسائی پیام تسلیت شهادت امام محمد باقر را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

خاک بقیعت دل جلا، ای یادگار کربلا

قدرش فزون تر از طلا، ای یادگار کربلا

شمعی شدی در زندگی، روشن نمودی سوختی

غم‌ها کشیدی از بلا، ای یادگار کربلا

هفتم ذی الحجه سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) است که نمونه کامل علم و زهد بوده و نام گرانقدرشان همواره بر تارک فرهنگ شیعه می درخشد.

این امام همام با بنیان گذاری نهضت علمی علوی بر غنای گنجینه دانش مسلمانان افزوده و فصل جدیدی را فرا روی تاریخ اسلام گشودند.

حضرت امام محمدباقر(ع) با ایجاد این نهضت در جهان اسلام، تاثیر بسزایی در ترویج مکتب شیعه و گسترش علوم نبوی داشتند و شاگردانی که در مکتب آن امام بزرگ پرورش یافتند سال ها عهده دار اشاعه فرهنگ دینی و انتقال آن به نسل های پس از خود بودند.

اینجانب حسین فسائی فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه پنجمین بحر کرامت و شکافنده علوم الهی حضرت امام محمد باقر (ع)، را به محضر امام زمان (عج) ،مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران وبسیج جامعه اسلامی کارگران کشور تسلیت عرض نموده ، از خداوند منان توفیق قرارگرفتن در زمره پیروان راستین آن حضرت را مسئلت دارم.

امید است نسل جوان و آینده ساز کشور بتوانند در پرتو تاسی به سیره این امام همام و تقویت حس علم اندوزی و حقیقت طلبی آینده ای نوید بخش را برای امت اسلامی رقم زده و همواره در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x