اجتماعی استان بین الملل تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

اسماعیل هنیه با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد

اسماعیل هنیه با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه عصر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار و گفت‌وگو کردند.
رهبر انقلاب: غزه مرکز مقاومت است اما منطقۀ ساحل غربی دشمن را به زانو درخواهد آورد
رهبر انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: قضایای روزهای اخیر «جنین» و محاصرۀ نظامیان صهیونیست به‌‌وسیله جوانان فلسطینی نمونۀ بارز این صحنۀ جدید و بشارت‌دهنده آینده روشنِ همراه با پیروزی کامل است.
موضوع فلسطین، قلب مسائل دنیای اسلام و امت اسلامی است. هر مقدار که در قضیه فلسطین پیشرفت حاصل شود، مسائل امت اسلامی نیز پیش خواهد رفت.
شرایط فلسطین نسبت به ۲ یا ۳ سال قبل تفاوت محسوس دارد. علت اصلی توقف قضیۀ فلسطین در سال‌های نه‌چندان دور، حضور نداشتن جوانان در میدان بود اما اکنون جوانان به‌صورت خودجوش وارد میدان شده‌اند و مهمتر اینکه تکیۀ آن‌ها بر اسلام است.
در نبرد اخیر غزه شاهد بودیم که تلاش دشمن بر ایجاد اختلاف و دودستگی میان گروه‌های مقاومت و القای این فضا بود که به لطف خدا به نتیجه نرسید، بنابراین باید هرچه بیشتر بر موضوع وحدت و هماهنگی تمرکز شود و این مسیر صحیح با قدرت ادامه یابد.
غزه مرکز مقاومت است اما آن نقطه‌ای که دشمن را به زانو درخواهد آورد، منطقۀ ساحل غربی است که تاکنون پیشرفت‌های خوبی هم در این منطقه به‌دست آمده است.
چه کسی تصور می‌کرد که روزی جوانان فلسطینی در «جنین» آنقدر عرصه را بر نظامیان صهیونیست تنگ کنند که آن‌ها برای رهایی از محاصرۀ جوانان مبارز مجبور به استفاده از جنگنده شوند اما این اتفاق چند روز پیش در جنین روی داد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x