اجتماعی بین الملل تصاویر تهران سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

اجرای متفاوت بازیگران سریال آذین در حضور مهندس مجید مالکیان نوری پژوهشگر علوم ارتباطات اجتماعی وسینمادار نوستالژی ایران یکی از اسپانسرهای مجموعه آذین

درتاریخ جمعه ۱۹خرداد ۱۴۰۲

بازیگران پروژه آذین در حضور مهندس مجید مالکیان نوری اجرایی متفاوت داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

استاد عباس صیادی تهیه کننده ، کارگردان و پژوهشگر آموزش بازیگری فیلم سر تمرینات در پیش تولید پروژه سریال آذین که سه سال تحقیقات در مورد تاریخ دوره ساسانیان و طراحیهای لباس و ابزار آن دوره انجام شده و در حال حاضر آماده سازی لوکیشنهای کروماکی و استدیوهای ضبط صدای مجموعه ، انتخاب و آماده سازی بازیگران با جدیدترین سبک ومتودهای بازیگری فیلم در جهان که حاصل ۲۳ سال تحقیق در مورد آموزش بازیگری فیلم و ابداع سبک جدید آموزش بازیگری فیلم در جهان توسط استاد عباس صیادی می باشد.

در تاریخ جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ در پارک رازی یکی از لوکیشنهای اصلی مجموعه آذین پذیرای مهندس مجید مالکیان نوری بودند.

برخی از بازیگران پروژه آذین تمرینات سخت و نمایشی منطبق با دوره ساسانیان را در حضور آقای مجید مالکیان نوری ارائه دادند و بازیگرانی که برای تست نقشهای اصلی و مکمل آمده بودند در تمرینات شرکت نمودند.

این تمرینات که شامل تمرینات تکنیکی ، تاکتیکی ، ورزشی و تمرینات هوازی بر اساس فیلم نامه می باشد هر هفته در لوکیشنهای متفاوت بنا بر فیلم نامه مجموعه تکرار می شود برای آماده سازی بازیگران .

پروژه آذین یک سریال تاریخی دوره ساسانیان است که با حضور بازیگران چهره و غیر چهره و معرفی بازیگران جدید به عرصه سینما و تلوزیون ایران از بازیگران ایرانی و خارجی از روسیه ، بلاروس ، ارمنستان ، ترکیه ، هلند ، فرانسه ، پرتقال ، برزیل و کره و با حمایت از چهره های جدید در عرصه بازیگری فیلم درحال پیش تولید است.

در پایان این تمرینات دختر آقای مالکیان نوری خانم مانلی مالکیان نوری که مقام دوم منطقه ای در شاهنامه خانی را دارند بخش کوتاهی از شاهنامه را بسیار زیبا در حضور بازیگران و عموم مردم اجرا کردند.

استاد عباس صیادی تهیه کننده وکارگردان وپژوهشگر آموزش بازیگری فیلم

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یلدا محمدی

عالی است 😍

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x