اجتماعی استان تصاویر خوزستان

برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان قطعی شد

برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان قطعی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون اجرایی رئیس‌جمهور: بررسی عملکرد مدیران از اهداف دور دوم سفرهای استانی است؛ براساس ارزیابی‌ها و مشورت با استاندار خوزستان ۱۵ نفر از مدیران استان خوزستان تغییر می‌کنند و جای خود را به مدیران تازه‌نفس و انقلابی خواهند داد.
‌پیرو دستور رئیس‌جمهور این تغییرات در اسرع وقت توسط دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود. سه نفر از این تعداد امروز برکنار شدند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x