گلایه مردم شهرستان اردستان از کمبود پزشک متخصص چشم
اجتماعی استان اصفهان بهداشت چندر رسانه مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

گلایه مردم شهرستان اردستان از کمبود پزشک متخصص چشم/سردرگمی بیماران در مراجعه به کلینیک بیمارستان اردستان

گلایه مردم شهرستان اردستان از کمبود پزشک متخصص خود باعث سردرگمی و نگرانی مردم از مراجعه به کلینیک بیمارستان شده است.مدتهاست که شهرستان اردستان دچارکمبود پزشک متخصص چشم می باشدوازآنجاکه قشروسیعی ازجمعیت شهرستان کهنسال است وبطبع آن نیازمندان به چشم پزشک بیشتراست این نیاز بیشترچشمگیراست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز طی مشاهدات میدانی از درمانگاه تخصصی شهرستان اردستان مشاهده گردید که بسیاری از مراجعه کنندگان به درمانگاه از حضور به موقع متخصص چشم و کم طبابت کردن آن گلایه داشتند .

لازم به ذکر است با توجه به اینکه متخصص محترم فقط در ایام هفته فقط دو روز قادر به طبابت بیماران بوده و این دو روز هم با تاخیر به اردستان مراجعه می‌کند گاهی بیماران کمتری را در این بین معاینه میکند که این خود باعث نارضایتی مردم شهرستان شده آست و همچنین بیمارانی که از روستاهای هم جوار با تحمل راه دور و سختی و مشقت خود را به اردستان جهت معاینه به کلینیک می رسانند گاها با نبود نوبت و عدم طبابت کردن متخصص مواجه می‌شوند.

یکی از شهروندان اردستانی ضمن ابراز نارضایتی از این وضعیت گفت شهرستان اردستان علی‌رغم جمعیت ۴۳ هزار نفری همچنان باید از کمبود پزشک متخصص چشم در بیمارستان رنج ببرد مسئولین در این خصوص تدابیری بیاندیشند

یکی دیگر از همشهریان در گفتگو با خبرنگار احوال نیوز اظهار داشت :برنامه زمانی و فعالیت متخصص چشم در بیمارستان بی نظم بوده هرروز بیماران دچار سردرگمی می‌شوند و این وضعیت باعث نگرانی بیماران شده است.

شخصی به نام محمد. ف در گفت‌وگو با خبرنگار احوال نیوز گفت با توجه به حجم بالای مراجعین وعدم طبابت همه آنها توسط متخصص دراین دوروز وزمان اندک مردم مجبوربه مراجعه به اصفهان ویا کاشان برای درمان هستند که با درنظرگرفتن بعد مسافت وسختی راه بسیار درمشقت هستندو انتظار دارند که مسئولین بیمارستان و شهرستان هر چه سریعتر نسبت به رسیدگی به این مورد اقدام لازم راانجام دهند.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام /*

عکس از ارشیو

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x