اجتماعی استان اقتصادی بهداشت تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حوادث مرکزی هرمزگان یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مصدومان زلزله هرمزگان ۱۰۴ نفر شدند

مصدومان زلزله هرمزگان ۱۰۴ نفر شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مصدومان زلزله روز گذشته در هرمزگان به ۱۰۴ نفر رسید که ۹۴ نفر با حال خوب ترخیص شده‌اند.

فاطمه نوروزیان ظهر امروز اعلام کرد: تا ساعت ۱۳:۳۰ ظهر امروز ۱۰۴ نفر مصدوم ناشی از زلزله مهیب روز گذشته در هرمزگان داشته‌ایم.

وی افزود: فوتی فقط یک نفر بوده که جوان ۲۷ ساله بوده است.

به گفته نوروزیان، ۹۴ نفر با حال خوب و ارائه خدمات مناسب ترخیص شده‌اند و ۹ نفر نیز بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: یک نفر از بستری‌ها دچار سکته قلبی است و مابقی نیز به عمل جراحی شکستگی و … نیاز دارند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x