شهداء نمونه واقعی تربیت یافتگان مکتب اسلام هستند

شهداء نمونه واقعی تربیت یافتگان مکتب اسلام هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان در دیدار با مادر شهید “حسین حجازی “ شهداء را نمونه واقعی تربیت یافتگان مکتب اسلام عنوان کرد و گفت: بانوان امروز جامعه ما باید در تربیت فرزندان خود از مادران شهدا سرمشق و الگو بگیرند .
سردار ” محمدرضا میرحیدری “ در دیدار  با مادر گرامی شهید” حسین حجازی” در شهرستان کاشان گفت: شهداء با نثار جان خود بالاترین درجه ایثار را به نمایش گذاشتند و مادران شهداء نیز با صبر و استقامت خود و زنده نگه داشتن یاد فرزندان خویش معنی واقعی واژه ایثارگری را تجلی بخشیدند.
وی در ادامه با بیان اینکه شهدا نمونه واقعی تربیت یافتگان مکتب اسلام هستند افزود: یقینا مادران شهدا در تربیت فرزندان خود از اسلام ناب بهره برده و آن را در زندگی خود به کاربستند و در تربیت فرزندان نیز از آن استفاده کامل کردند که توانستند اینگونه فرزندان دلیر و ایثارگری را به جامعه و اسلام تقدیم کنند.
فرمانده انتظامی استان قدردانی از خانواده شهدا را وظیفه همه مردم ایران عنوان کرد و اظهار داشت: بایستی بانوان امروز جامعه ما مادران شهداء را الگوی خود قرار داده و در تربیت فرزندان خود از آنها سرمشق و الگو بگیرند .
سردار میرحیدری با بیان اینکه نباید بگذاریم هیچ وقت یاد و خاطره شهدا از ذهن ها پاک شوند گفت: دشمن به دنبال این است که تا هویت را از جوانان ما بگیرد و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ما کمرنگ سازد که باید در این خصوص بیشتر هوشیار باشیم. 

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x