اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نقشه جاسازی مواد مخدر در معده هم ناکام ماند

نقشه جاسازی مواد مخدر در معده هم ناکام ماند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از دستگیری ۲ قاچاقچی که قصد داشتند یک کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک را با شیوه بلع و انباری در معده خود به تهران منتقل کنند خبر داد.
سرهنگ “مهدی کریمی درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مسافربری از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را مورد آزمایش قرار دادند
وی افزود: در بررسی دقیق و آزمایش های تخصصی صورت گرفته مشخص شد این دو نفر اقدام به بلع و انباری مواد مخدر در معده خود کردند که با تلاش تیم پزشکی، مواد مخدر از معده این افراد خارج شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با اشاره به کشف یک کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از معده قاچاقچیان گفت: در همین رابطه متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.
سرهنگ کریمی با بیان اینکه ماموران پلیس با اشرافیت وهوشمندی خود توانستند نقشه قاچاق مواد مخدر از طریق جاسازی در معده را ناکام بگذارند اظهار داشت: پلیس اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و قاطعانه با آلوده کنندگان جامعه برخورد می کند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x