شروع فصل جدید برنامه‌های خانواده محور در باغ نور

شروع فصل جدید برنامه‌های خانواده محور در باغ نور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از شروع فصل جدید برنامه‌های مرکز تخصصی خانواده با اجرای دو برنامه “لوبیای سحر آمیز” و “با همان” خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید امامی با اعلام این خبر گفت: با توجه به‌ اینکه فرزندان و همسران دو رکن اساسی هر خانواده هستند، برنامه لوبیای سحر آمیز با محوریت تربیت فرزند و با همکاری اداره رویدادهای معاونت اجتماعی، خانه کودک و فرهنگسرای پرسش و برنامه “با همان” نیز با محوریت روابط همسران در مرکز تخصصی خانواده و با همکاری اداره رویدادهای معاونت اجتماعی طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های “لوبیای سحر آمیز”  و “با همان” ویژه جامعه هدفی به وسعت بیش از ۷۰۰ هزار خانوار اصفهانی طراحی شده که به صورت هفتگی هر سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۳ در باغ نور برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ جلسه اول برنامه لوبیای سحرآمیز با موضوع “با فرزند لجباز و ناسازگارم چه کنم” روز ۱۰ خرداد و جلسه دوم برنامه «باهمان» با موضوع “همسرم قدردان زحماتم نیست، چه کنم” روز ۱۱ خرداد با حضور دکتر سیما فردوسی ویژه عموم به صورت آزاد و رایگان برگزار می‌شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x